Wpis z mikrobloga

Czołem! Mam taki prosty przypadek i chciałem się Was poradzić w tej kwestii. Otóż, moi dziadkowie mieszkają na dalekiej wsi i dla spokoju ich i mojego chciałem im zamontować prosty monitoring przed domem.

Założenia:

- max 2 kamerki przed domem z dobrym nagrywaniem w nocy
- możliwość podglądu obrazu przeze mnie zdalnie z innej lokalizacji
- możliwie niskie koszty...
- prosty setup

Generalnie nie ma tam internetu innego niż mobilny więc pewnie będę musiał zamontować jakiś router na kartę sim.

Jakie zabawki mi są potrzebne żeby to działało? Macie jakieś konkretne już rozwiązania przetestowane które realizują takie założenia?

Z góry bardzo dziękuję za pomoc!

Edit: Jestem trochę laikiem w kwestii monitoringu i sieci więc prosze o wyrozumiałość :)

#monitoring #elektronika #kamery
  • 13
@else_if: można rejestrator plus dysk plus 2 kamerki AHD masz wtedy chmurę podgląd kamerek w aplikacji nagrania itd oczywiście net mobilny
można każdą kamerkę z osobna ostatnio montowałem fajną kamerkę na działkę do teściów i zapierdziela
@rybeczka: A jaka jest różnica? :) Generalnie chodzi mi o to, aby kamera sama włączała się w momencie wykrycia ruchu i zaczęła nagrywać + możliwość połączenia się do niej zdalnie i podejrzenie obrazu
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@else_if: weź załóż sobie kamerki Xiaomi Yi Outdoor, działają po wifi, mają bardzo przyzwoitą aplikację na telefon, może nagrywać na karcie. Wykrywa ruch, wysyła wtedy powiadomienie na telefon. Koszt jednej to 150-200zł.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@else_if: do podglądu ma darmową wersję chmury więc nie musisz się martwić o jakieś stałe adresy IP czy przekierowania portów na routerze, zakładasz tylko sobie konto i masz podgląd w aplikacji z dowolnego miejsca z netem, Ty tylko masz zadbać o zasięg wi-fi. Mam taką kamerkę w garażu ze dwa lata i nawet raz nie było z nią problemu. Jakość w nocy taka, na otwartej przestrzeni będzie pewnie trochę ciemniej.