Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mam taki pomysł, może głupi może mondry nie wiem.

Chce iść na studia. Byłem już kiedyś na studiach. Było fajnie, skończyłem i jestem niby inżynierem (Mech. I bud. Maszyn). Chciałbym sobie zrobić drugi stopień niestacjonarne z budownictwa. Chyba tak się da nie?

No ale mam pytanie, do osób które studiowały zaocznie. Jest z-------l? Czy jak płacisz hajs i masz pół mózgu to przejdziesz bezboleśnie?

Najbliżej mi do #politechnikapoznanska bo tam robiłem pierwszy stopień, mam jakichś znajomych w #poznan no i chciałbym tam. Ale może lepiej jakaś prywatna uczelnia żeby bezboleśnie to przejść?

#studia #studbaza #kiciochpyta
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Powuyo: Nie wiem jak na budownictwie, ale na inżynierii środowiska(ten sam wydział) było powtórzone to co na I stopniu + nowe informacje. Były też testy wstępne na dane specjalizacje. Politechnika Poznańska
  • Odpowiedz
  • 1
@Powuyo: pierwsza kwestia czy się dostaniesz, kilku moich znajomych z roku się nie dostało na zaoczne, druga kwestia jeśli nie jesteś po I stopniu to możesz mieć bardzo ciężko
  • Odpowiedz
  • 0
@Jeesek: no testy są niby. Ogólnie pomysł jest świeży i widzę, że rekrutacja zaczyna się za chwilę więc pewnie spróbuję teraz bo następna dopiero za rok.

@jacolpoz: studiowałeś budownictwo? Ta rozmowa wstępna najbardziej mnie stresuje. Bo później w trakcie studiów to jakoś się da radę, już na pierwszym stopniu lepsze orły niż ja zdawały.
  • Odpowiedz
  • 0
@IlllI: mam taką małą firemkę, robię konstrukcje drewniane, mam jakieś tam pomysły na rozwój tej firmy. No i sobie myślę, że w przyszłości dobrze byłoby móc klientowi zaprojektować (w sumie już to robię) i przybić pod tym pieczątkę że jest prawilnie (teraz tego nie mogę zrobić, chociaż wiem, że jest prawilnie bo wolę przewymiarowac)
  • Odpowiedz
  • 0
@Captcha--: pł -politechnika łódzka?
Studiujesz tam zaocznie?