Wpis z mikrobloga

Ostatnie kilka miesięcy spędziłem w 99% na tworzeniu modeli w Blenderze i Substance Painter. Bardzo mało czasu poświęcałem projektowi który pokazywałem chyba w tamtym roku.
Mam już działające menu ekwipunku, pickupy, levelowanie postaci i początek menu wyboru broni ze statystykami. Na razie jest renderowany obraz 2d broni, ale celuje w trójwymiar z możliwością obrotu :)

#gamedev
LoneRanger - Ostatnie kilka miesięcy spędziłem w 99% na tworzeniu modeli w Blenderze ...
  • 2
Fajnie to wygląda, o czym będzie ta gra? Kilka poziomów do wyczyszczenia, coś jak alien shooter?
+ masz chyba jakiś offset na celowniku.

Na trójwymiarowy podgląd broni masz jakiś fancy pomysł czy SceneCapture na TextureRenderTarget i elo :D
@Meister_C: Z grubsza coś jak Alien Shooter, ale inne uniwersum ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Trochę grzebałem w necie i chyba zrobię jakieś małe studio poza mapą z którego właśnie będzie RenderTarget. Tak to też obecnie działa, tylko zamiast studia respawnuje po prostu blueprint z targetem bez żadnej dodatkowej funkcjonalności. Obecnie mnie to ogranicza bo nie mogę wrzucić do blueprinta który za to odpowiada, blueprinta z bronią, tylko