Wpis z mikrobloga

  • 0
@voltovnik miałem ten silnik w Volvo V50. Kupiłem z przebiegiem 250 tys km. Zrobiłem prawie 80 tys km na gazie, bez awarii - sprzedałem całkowicie sprawne auto.
  • Odpowiedz
@voltovnik: Ford guwno wort a Fiat to jego brot. Nie kupuję się samochodów na F bo to wieczne problemy, jak nie wpierdzielają olej na potęgę, wieczne problemy z rdzą, elektryką, wyposażeniem, pomyślałbyś nad najlepszym i ostatnim BEEMWU ECZTYRDZIEŚCI SZEŚĆ!11
A tak na serio, nie spotkałem się z problemem brania oleju w tym silniku, marginalnym problem i typowa sytuacja gdzie jak ktoś ma i jest dobrze to opinii nie napiszę a jak
  • Odpowiedz
@voltovnik: Takie tam wyśmiewanie internetowych znawców i wyznawców. Mi to samo pisali i mówili znajomi, że Focus Mk2 będzie rdzewiał na potęgę, że zawieszenie szybko pada, że silnik 1.6 Ti-VCT to badziewie bo szybko padają koła zmiennych faz. Guzik prawda, zrobiłem nim od zakupu dość sporo kilometrów by zdementować te plotki. Tak jak pisałem, jak ktoś ma i jeździ bez awaryjnie to mało co napisze, jak komuś się zepsuję to za
  • Odpowiedz
@voltovnik: najlepszy możliwy silnik w tym rocznku Forda i do tego super znosi gaz. Jeśli chodzi o łańcuch to wiadomo nic nie jest wieczne, ale jego zaletą jest taka że jak się wyciągnie to go usłyszysz i będziesz wiedział że trzeba wymienić. Pasek jak strzeli nagle, niespodziewanie to po zawodach
  • Odpowiedz
@legotrex: do gazu 1.8 na pewno, a ogólnie który lepszy motor to nie wiem. Liczy się stan obecny tak naprawdę, bo możesz trafić pancerna jednostkę która będzie w takim stanie że tylko przeszczep robić.
  • Odpowiedz
  • 0
@voltovnik trochę brał, nie będę ukrywał. Ok 100-200ml na 1000km - przez okres mojej eksploatacji pobór się nie zwiększył, gdyby coś się działo to był zrobił. U mnie jedynie już łańcuch było słychać na zimnym rozruchu - kupujący powiadomiony. A tak to olej co 12tys km, filtry, świece, raz termostat i jedna cewka - serio tylko tyle. A i EGR się zacinał na początku jak kupiłem ale ja lekkiej nogi nie mam
  • Odpowiedz