Wpis z mikrobloga

@Tytyka: No albo tworzysz ten punkt w konstruktorze, albo tworzysz konstruktor, który przyjmuje punkt jako jeden z argumentów. A sam CPunkt jakieś gettery napisane mieć powinien.
@Pawlis: @Dolanthesniffer: Mam klasę CPoint, w której są zmienne mx i my określające punkt przecięcia przyprostokątnych dajmy na to (3,2). Jak te punkty przypisać do tego prywatnego obiektu manchorpoint w klasie CTrojkatprost? Serio nie mam pomysłu na to, z jakiej tu składni skorzystać?
Private m
AnchorPoint i co dalej?
Nie szalejmy, czy ktoś chce czy nie zmienne należące do klasy sporo ludzi oznacza m od membera, nie czyni to od razu z tego notacji węgierskiej.
Wracając do zadania, @tytyka co jest niezrozumiałe?
Klasy: punkt - pewnie dwie współrzędne x,y.
Trójkąt-prostokątny - musi mieć 3 punkty, oraz zapewne metodę sprawdzającą czy x1 == x2, lub x2 == x3 (skoro prostokątny to wiadomo, dwie współrzędne będą się pokrywać dla jednej pary punktów i
@Oo-oO: m/ foo jasne że jest używane, jest to lekki raczek, ale nawet w BCLu tego pełno, aczkolwiek ku mojemu uradowani popularyzuje się samo /foo. Notacja wegierska to nazwy klas jak CKontener, gdzie C to chyba od klasy ( ͡° ͜ʖ ͡°) ostatnio tak #!$%@? nazewnictwo widziałem w kodzie do wiedźmina 3
@Dolanthesniffer: @Oo-oO: dobra ogarnąłem to
CPunkt m_AnchorPoint = new CPunkt(Double.Parse(Console.ReadLine()), Double.Parse(Console.ReadLine()));

Stworzyłem ten obiekt i przypisuje jej dwa punkty x i y przy tworzeniu nowego trojkąta.

Najgorsze jest to, że to zadanie jest kompletnie niepraktyczne i niezrozumiałe.