Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam dużą fobię społeczną, dwie lewe ręcę i nie lubię się męczyć, nie mam na to energii ani nie chcę po prostu poświęcać większości dnia na pracy. Mam wykształcenie średnie, nie mam żadnych umiejętności, mam maturę niezdaną z matematyki, ale w sumie to nie ma znaczenia, bo na studia nie chce iść. Mam 22 lata, nigdy nie pracowałem, aktualnie jestem neet od 1.5 roku. Nie wychodzę z domu w ogóle. Nie mam znajomych.

Czy są jakieś prace w domu dla takich jak ja, przez internet? Jakaś praca zdalna, coś takiego? Nie znam się kompletnie. Mi nie zależy na zarobkach, mieszkam z rodzicami. Chciałbym mieć jakieś pieniądze by rodzice się nie czepiali, bo mi ciągle trują dupe, mówią że kiedyś umrą, że tak nie można zyć jak ja, bla bla bla, - w sumie miło by było zarabiać na kosmetyki, ubrania (choć ja nie potrzebuje wiele ubrań, nie rozumiem jak można na to wydawać często pieniądze), książki, i też tak bym mógł sobie odkładać na nowy komputer, jakieś gry, a za kilka lat na ortodonte czy operację żuchwy (mam cofniętą) albo jakiś przeszczep włosów jak jhe strace. A poza tym to mam w dupie pieniądze, na pewno nie będę #!$%@?ł przez 8 godzin z jakimiś sebkami wśród ludzi, nie wysypiał się, tracił większość dnia, jeszcze pewnie by mnie gnębili, bo nie umiem przebywać wsród ludzi i ogólnie jestem nieogarniętą ciamajdą. Stresuje mnie tez kontakt z ludźmi strasznie, nie odzywam się do obcych.

Więc tak naprawde móglbym zarabiać nawet 300-500zł, spoko by było gdybym zarabiał 700-1000, a gdybym zarabiał 1000-2000 to już by było idealnie i nic więcej do szczęścia bym nie potrzebowal, byłbym wolny, tak jak pragnę :)

Ewentualnie jeśli nie ma takiej możliwości to mógłbym mieć jakąś łatwą prace, w której nie wymagano by ode mnie odpowiedzialności (nienawidzę presji, stresuje mnie to) i kontaktu z ludźmi - na pół etatu, no, maksymalnie 3/4 etatu, bo na cały etat nie mam zamiaru pracować, nie jestem niewolnikiem.

Macie jakieś pomysły?