Wpis z mikrobloga

Przewczoraj napisałem ten post - paczka się znalazła - została zwrócona do nadawcy. Rzekomo była awizowana już 29 kwietnia (tj. 8 dni po nadaniu), chociaż nie dostałem ani zwykłego ani powtórnego awiza, null, zero. Dodatkowo na paczce jest numer śledzenia, ale w ogóle nie widnieje w e-monitoringu Poczty Polskiej. Co mogę zrobić, poza ponowną zapłatą sprzedawcy dziewięciu euro za ponowną wysyłkę? #pocztapolska #poczta #pytaniedoeksperta #pytanie
  • 4
@Methelin: Nie ma możliwości, żeby paczka (=usługa kurierska) nie miała śledzenia. Możesz napisać, jak wygląda ten numer na przesyłce? Nie musisz pisać całego, ważne żebyś napisał początek i koniec jak wygląda. Po tym w ogóle możemy zastanawiać się jaka to była usługa i co dalej.