Wpis z mikrobloga

@ArmoredYoda: Bóg daje ci znak że możesz kupić sobie auto które dobrze się odpycha, ale nie jest przy tym okropnie podsterowne ( )

A tak na serio - chyba za dużo ich nie było zanim zaczęli wrzucać 2.0TFSI
  • Odpowiedz
  • 0
@Atreyu
@ArmoredYoda
@Matixrx ogólnie 1.8t quattro B7 jest często droższe niż 2.0tfsi. Z prostego powodu jakim jest koszt eksploatacji który jest śmiesznie niski w przypadku 1.8T. a po drugie można tam gaziut założyć( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
Z prostego powodu jakim jest koszt eksploatacji który jest śmiesznie niski w przypadku 1.8T. a po drugie można tam gaziut założyć( ͡ ͜ʖ ͡)

@Bofsky: w obu przypadkach to napędzane przez moto januszy mity. W domu latają 2x auta z tym motorem, i z ani jednym nie ma problemów - A4 B7 upalane bardzo mocno, i A3 8P, które lżej tez nie ma (no i
  • Odpowiedz
  • 0
@SpokojnyPan same graty do 2.0tfsi są drogie. Dwa nie do każdego 1.8T włożysz wał od 2.0TFSI. Jeśli chodzi o podatność na tuning 2.0 bije na łeb 1.8T. Pozatym do TFSI nie założysz instalacji za 4k a do 1.8T da radę nawet za 2.5k na np stagu i to będzie dobrze latać przy 250kuca( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@SpokojnyPan: No nie zgodzę się. Z 2.0 T fsi jak nie znasz historii pojazdu, to to jest mina. Wiadomo, 2.0Tfsi to już jest 200 kucy i w górę. To wiadomo że lepiej. Ale sam volksvagen usterkę picia oleju naprawił dopiero przy 4 generacji!
  • Odpowiedz
Ale sam volksvagen usterkę picia oleju naprawił dopiero przy 4 generacji!

@ArmoredYoda: xDDD tyle wartę są opinie ludzi - czyli gówno. Już się nie rozpędzaj z tymi moto januszowymi mitami. Mowa jest o I gen TFSI, gdzie pobieranie oleju nie wystepuje, biorą tyle ile 1.8T. Problem był w II gen przez 4 lata 2008-2012. A TFSI produkowane są już od prawie 20 LAT chłopie. Problem rozwiązano w III generacji w
  • Odpowiedz
@SpokojnyPan: chłopa to masz na polu. Personalne wycieczki daruj sobie bo trafisz na czarną. Nie będę przepychał się z pseudo ekspertem randomem z wykopu. Jeśli uważasz że 3b który był całkowicie przeprojektowany nie jest 4 gen. To nie mamy o czym gadać. ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
Jeśli uważasz że 3b który był całkowicie przeprojektowany nie jest 4 gen.

@ArmoredYoda: VW - producent tych silników tak uważa, sam jesteś wykopowy ekspert xD póki co tylko ja użyłem merytorycznych argumentów. IIIb wcale względem III gen tak się nie różni, dlatego jest to IIIb.

daruj sobie bo trafisz na czarną.

#!$%@?, pogroziłeś paluszkiem xD
  • Odpowiedz
@Matixrx: cytując Wikipedię > Skrzynie biegów pozostały bez zmian, opcjonalne skrzynie automatyczne w wersjach z napędem na przednią oś dostarczane były ze skrzynią biegów Multitronic, a w wersjach quattro ze skrzynią Tiptronic. <
  • Odpowiedz