Wpis z mikrobloga

Szukam info na temat wgrywania na sztywno #android
(jestem w tym zielonką)
Żonie leży stary #sonyericsson #wt19i , z andkiem v. 2.3.4 (max wersja od producenta).
Potrzebuję go kopnąć do stabilnego 4.0.4 lub AOSP 4.2
Inaczej nie da się z niego praktycznie korzystać - wiele apek nie działa ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Wiem, że się da, bo są filmiki na YT. Nawet do 6, ale to już mija się z celem - za słaby proc i pamięć.
Czy do tego trzeba najpierw go #root ?
Pobieżnie widzę, że trzeba działać przez pc i soft pt.: fastboot.
#smartfon jest wart ~50 zika, więc jak zbrickuję, to nic strasznego się nie stanie, niemniej chciałbym z ciekawości przyswoić wiedzę jak to gryźć.

#telefony #kiciochpyta #serwisgsm #gsm
  • 12
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@marcinst a znalazłeś roma z andkiem 4.0.4 skonfigurowanego specjalnie pod ten model telefonu?
Sony ericssonów nie trzeba było rootowac, pamiętam że wystarczał do tego flashtool, możliwe jak najnowsza wersja, ściągnięty obraz systemu (rom pod dany model) kabel i windows.

Druga sprawa że nie widzę sensu wskrzeszać jakiegoś trupka sprzed 10 lat, lepiej kupić nowy, jakikolwiek.
@KomendaGlownaPolicji: Przeca napisałem: niemniej chciałbym z ciekawości przyswoić wiedzę jak to gryźć.
Czyli rozczaić, co do zasady, wgrywanie romów poza producenckich. Jak pisałem, tel jest nic nie wart, więc jeśli uwalę to żadna strata.
znalazłeś roma z andkiem 4.0.4 skonfigurowanego specjalnie pod ten model telefonu?


@parys88: tego jeszcze nie mam, ale po postach widzę, że to jest polecana stabilna wersja. Mam już zassane cm-10.1-20130806-Albinoman887-pyramid czyli AOSP 4.2.2
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@marcinst: no to odblokowujesz bootloader, instalujesz twrp albo clockworkmod i instalujesz spod niego ROMana
Upewnij się 10x ze pobrany rom jest na twój model słuchawy, bo największą głupotą jest uwalić telefon nie tym romem.
Całe howto znajdziesz bankowo w wypuszczanym romie w wątku na xda.
@marcinst:

#sonyericsson #wt19i

4.0.4