Wpis z mikrobloga

@AaBbCcDdEeFf: 10+ lat temu też zaczynałem od geesa na pierwsze moto, a kumpela od virago 535 - jak parę razy przejechałem się tą wirażką, to potem gs w porównaniu wydał mi się sportowym motocyklem:)
@AaBbCcDdEeFf: czlowiek sie do wszystkiego przyzwyczai, wiec to bez znaczenia. Na pewno na GS500 latwiej bedzie sie nauczyc jezdzic. A upośledzony bo nie przyspiesza, nie hamuje, a pozycja nie zachęca do sprawnego pokonywania zakrętów. Najwieksza zaleta 535 jest to, ze jest niski. dlatego często wybierany przez kobiety
@AaBbCcDdEeFf też chciałem najpierw shadowkę i doszedłem do takich samych wniosków jak Ty ( ͡° ͜ʖ ͡°) że lepiej nauczyć się na czymś idiotoodpornym, po 2,5 sezonu dochodzę do wniosku że na chopka wsiądę jak będę miał już długą siwą brodę
@MisPalkis: Virago w swojej najmocniejszej wersji 2YL ma 46 km, ciągnie od samego dołu dzieki układzie V2 i jest na prawdę mocne jak na swoją pojemność. Jeśli chodzi o pozycję - zawsze można wymienić/ustawić inaczej kierownice. Najważniejszym czynnikiem do zakrętów zawsze będzie umiejętność motocyklisty. Hamulce - mogłoby być trochę lepiej to fakt Chyba za bardzo porównujesz choppera do motocykla sportowego cumplu.
@tamowsky: porównuję do nakeda, nie do sporta. Kierownice zmienisz, ale mocno na trojkat rece-tylek-nogi to nie wpłynie. Problemem jest to, ze siedzisz na tym na tyłku, a nie na podnozkach.