Aktywne Wpisy
BobekRobek +9
Wiem, że jest sobota i większość ludzi pewnie spędza czas na różnych aktywnościach niezwiązanych z pracą ale...
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja

pcela +97
Kolejny kierowca, co myśli, że wszystko mu wolno. Zastawiony cały chodnik i niszczenie zieleni.
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta
źródło: temp_file2821284858309774076
Pobierz