Wpis z mikrobloga

Poszukuję kogoś na terenie #krakow , kto byłby chętny zaglądnąć do mojej hulajki (M365 zwykła, 600km przebiegu) i ją zdiagnozować, mogę potrzymać multimetr czy inną latarkę ( ͡° ͜ʖ ͡°). Niezbyt wiem gdzie grzebać samemu, dobrałem się do sterownika i cóż - wygląda ok, nie mam doświadczenia w serwisowaniu takich sprzętów, więc wolę to dać komuś bardziej obytemu w temacie ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

W czym problem:
Podczas jazdy, w losowych momentach (wyboje?), hulajka "przestaje dodawać gazu".
Przykładowa sytuacja - jadę na tempomacie (czy z vmax, czy z niższą prędkością, bez znaczenia), i nagle emka zaczyna zwalniać. Zazwyczaj na KERSie, tak jakbym nacisnął klamkę hamulca, ale zdarza jej się po prostu przestać się napędzać, bez KERSa w ogóle.

Gdy jedzie się bez tempomatu, to hulajka na ułamek sekundy przerywa w losowych momentach (nie cyklicznie - to nie to, że nie może v-maxa osiągnąć).

Soft 1.42, zmodyfikowany, lecz dawno temu. Przez ~550km nie było problemów. Przeflashowałem ostatnio, bez zmian na froncie ()

W załączniku ładnie widać akurat 4 "szpilki spadku mocy" względnie pod rząd, przy przyspieszaniu (bez tempomatu), na "pełnym gazie"

#m365 #hulajnogaelektryczna
Pobierz noriad - Poszukuję kogoś na terenie #krakow , kto byłby chętny zaglądnąć do mojej hul...
źródło: comment_1620981814eH3Pcao7kTu4ppacVIRQnu.jpg
  • 6
@ismenka: @noriad: dzięki za pamięć, ale obawiam się że nie pomogę, nie miałem za bardzo styczności z hulajnogami elektrycznymi od strony elektroniki, tzn mam jednego kumpla co z paroma Xiaomi walczył bo mu się akurat trafiły, ale on siedzi za granicą i też wątpię żeby miał taki przypadek akurat. Mogę spytać, ale ogólnie to raczej trzeba pytać wujka Google ¯\_(ツ)_/¯
Patrząc tak na szybko, to chyba przyjrzałbym się dźwigni stopu,
@Odczuwam_Dysonans: rozebrałem, podczas rozbierania hulajka często krzyczała na mnie błędami 14/15:
1 4 Acceleration sensor reading is abnormal
1 5 Brake sensor read is abnormal