Wpis z mikrobloga

Siemka rowerowe Mirki. Stoję przed zakupem pierwszego roweru, żeby pojeździć głównie po mieście, ale może też w jakimiś minimalnym stopniu po terenie. Szukam używek na olx i chyba najlepszy byłby górski. Jednak mimo czytania jakiś poradników nie znam się do końca. Chciałbym wydać tak koło 400-800 zł.

Czy mógłby ktoś zerknąć na tę ofertę i powiedzieć, czy to warte swojej ceny?

Gadałem z gościem i to handlarz, nic nie wie o rowerze, oprócz tego, że "ładny i wygląda na młody i niezniszczony". Da radę ocenić po takiej ofercie, czy to jakiś szit czy warto się spotkać i sprawdzić? Czy macie jakieś pewniaki co do marek, czy czegokolwiek, czego szukać używanego w tym budżecie?

#rower
  • 12
Na rowerze bardzo fajnie się jeździ w terenie jak i w mieście jest przeznaczony dla osób o wzroście 150 - 185 cm


@gundogawa: no chyba ma coś z głową, skoro uważa, że ten sam rozmiar ramy będzie odpowiedni zarówno dla kurdupla, jak i wysokiej osoby
@gundogawa: Tytuł twierdzi, że koła 28, opis, że 26 ;) Więc już wiesz na pewno, że nie warto mu wierzyć, bo robi takie gówno sztuczki.

druga rzecz

o wzroście 150 - 185 cm

Chce wciskać rower dziecięcy także osobom dorosłym.
@diarrhoea przez tel mówił "że mu si pomyliło i 26' są rzeczywiście" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Miałem jedynie doświadczenie w kupowaniu auta używki i ten gość brzmi słabo i podejrzanie xd

Normalnie jak się pyta o to ile lat ma rower to powinni znać odpowiedź? Mało kto o tym piszę w ogłoszeniu.

@goferek ta no ten rozstaw wzrostu mocno podejrzany ;p
@wujek_najgorszy lipa z dostępnością, nawet 100 i 500 nie ma u mnie w okolicy.

Coś mógłbyś polecić jeszcze? Mogę zwiększyć budżet do 1k+, bo chyba nie ma co trzymać pieniędzy po ogłoszeniu tego nowego ładu ( ͡° ͜ʖ ͡°)