Aktywne Wpisy

wojtek-polki +214
Czyli mężczyzna który:
-ma ciągłość zatrudnienia
-nie był na L4 w ciąży
-nie był na macierzyńskim
-nie pobiera świadczeń na dziecko (800+ itp)
-nie korzysta z opieki nad chorym dzieckiem
-ma ciągłość zatrudnienia
-nie był na L4 w ciąży
-nie był na macierzyńskim
-nie pobiera świadczeń na dziecko (800+ itp)
-nie korzysta z opieki nad chorym dzieckiem
źródło: temp_file1429150910024872164
Pobierz
Mjut93 +50





No i sprzedawcy, obojętnie cze prywatna osoba czy handlarz, lecą w przysłowiowe kulki.
Auto trzeba sprawdzać jak w Polsce, możesz trafić na wszystko- dosłownie. Przykładowo, gdy oglądałem auto, od osoby prywatnej, "Hansa" potrafiły się nie zgadzać dane w dowodzie rejestracyjnym. Jego odpowiedź na moje pytania było: przecież tego nikt nie sprawdza.
Jeżeli jednak, jakimś cudem coś znajdziesz- pytaj czy jest
- wwozisz auto do UE, wiec musisz zaplacic VAT. Lepiej w DE, bo jest 19%, w PL 23% - na czysto masz 4% (choc do konca 2020 byl w DE przez korone 16%)
- jak za kazde bedziesz mial akcyze, tego nie unikniesz
- ceny aut w dobrym stanie i nie z kosmiczynm przebiegiem sa wyzsze niz w PL - sporo. Przykladowo
@yale: Ile masz tych pojazdów? Nie widzę ograniczeń, tak długo jak posiadasz auto 6 miesięcy w momencie przeprowadzki do Szwajcarii (uzyskania prawa pobytu), ale szczerze powiedziawszy nie słyszałem o importowaniu dużej liczby pojazdów w ten sposób. Na formularzu są pola na dwa pojazdy,
Jeżeli dalej cię temat interesuje, to zajrzyj na onlinecars.at
Tam idzie wyrwać tanie auta na export ( gdy to kupujesz do np. Polski obowiązuje cię niższa cena- ale nie wiem jak to dokładnie działa)
Gdzie jest minus zapytasz( ͡~ ͜ʖ ͡°)?
To auta z wypożyczalni, z floty ( np. Hilti, Siemens) więc różnie to bywa( ͡º ͜ʖ͡º