Wpis z mikrobloga

Pozdrawiam #obslugaklienta ze sklepu #ikea ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°).

Zakupiłem krzesło #markus przez sklep internetowy z usługą "zamów i odbierz". Przeszedłem w wyznaczonym terminie odbioru i okazało się, że mój towar został wydany komuś innemu 30 min przez moją wizytą. Oczywiście nie oddali mi pieniędzy ani nowego towaru. Niby jest zgłoszona reklamacja w której od 48h weryfikują monitoring... Chociaż to nie podlega reklamacji ponieważ towaru nawet nie widziałem na oczy. Dodatkowo trzymali mnie 90 min przy punkcie odbioru bez żadnej informacji. Nie chcą oddać pieniędzy, pomimo że zażądałem zwrotu gotówki. Jeśli do soboty 24.04 sprawa się nie wyjaśni, zgłaszam do RPK. Puśćcie to w świat, ku przestrodze innym.()

#sklepyinternetowe #sklep #uokik #rpk #prawokonsumenckie #praca
  • 13
@Aerwin jak wszedłem po odbiór ekspedientka wpisywała jedną ręką numer zamówienia, a drugą pisała SMSa. Z tego co udało mi się zobaczyć, pod protokołem odbioru podpisała się kobieta, więc nawet nie sprawdziła płci odbiorcy. W mailu dostałem informację, że tylko ja mogę odebrać to zamówienie lub osoba wskazana do odbioru (nikogo nie wskazałem)
@PierDzacy123: sorry nie doczytałem. Kurde ciekawa sytuacja w sumie. Ale przy odbiorze raczej nie trzeba pokazywać dowodu? Ciekawe czy pomyłka i baba se odebrała krzesło zamiast szafki i niedługo zwróci czy perfidnie wykorzystała sytuację.