Aktywne Wpisy

dr_Batman +88
Ponad 150 wykopków uważa że żeby dostać się na medycynę trzeba było mieć znajomości lub rodzinę lekarską.
Jak w tym kraju ma być dobrze jak ludzie wierzą w takie rzeczy?
Czujecie się lepiej ze soba jak wmawiacie sobie że inni którzy osiągnęli sukces mieli to “załatwione”?
Jak wyglądała rekrutacja na studia medyczne w tamtym czasie?
Jak w tym kraju ma być dobrze jak ludzie wierzą w takie rzeczy?
Czujecie się lepiej ze soba jak wmawiacie sobie że inni którzy osiągnęli sukces mieli to “załatwione”?
Jak wyglądała rekrutacja na studia medyczne w tamtym czasie?
źródło: IMG_6642
Pobierz
LamajHarma +129





Nie ma luzów przy obrocie, natomiast są luzy przy wyciąganiu podłużnym tego wielowpustu.
Podczas jazdy na drobnych nierównościach coś grucha (ale nie wiem, czy to nie cos innego). Jeden stuka przy skręcaniu, drugi nie.
Wymieniac oba? Jednego to żal na złom oddawać, bo już 15 lat ze mną (być może oryginalny, bo ma cos jakby znaczek audi (a może to numer) i oznaczony WST.
#mechanikasamochodowa
Sugerujesz, ze stukanie może pochodzić z tego przegubu przy skrzyni? On się chyba nie rusza podczas skręcania.
Dla zewnętrznego 100% sygnał to głośne terkotanie przy max skręcie i brak terkotania przy prostych kołach. Dotyczy przegubu od strony w którą się skręca - bo kąt załamania przegubu jest większy.
Co do wielowpustu przegubu zewnętrznego - nigdy nie widziałem, żeby na półosi, czy w piaście ten wielowpust się przesuwał wzdłużnie. W piaście jest przykręcony i to mocno, a półoś
źródło: comment_1618751687SojLPWnRIQOFi8rI9Y6oiI.jpg
PobierzNatomiast, o ile sobie przypominam to są lekkie luzy jak ciągnąć (z jednej strony odłączoną) półoś - luzy na przegubie przy skrzyni.
Na razie zakupiłem jeden przegub - porównam z tymi,