Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim!

Od ponad roku bawię się w robienie różnych gier na tym silniku, a dopiero teraz sprawdziłem z ciekawości czy istnieje tutaj taki tag - ku mojemu miłemu zaskoczeniu oczywiście okazało się, że takowy istnieje.
Z tej okazji postanowiłem podzielić się z Wami moimi dwoma projektami, nad którymi od czasu do czasu pracuję:

Dungeonn
https://voxelvoid.itch.io/dungeonn
Horror psychologiczny, podzielony na 4 części - Prologue, Chapter I, Chapter II i Epilogue. Aktualnie pracuję nad Chapter I, a Prologue jest dostępny za darmo. Gra stylizowana nieco na Daggerfall jak chodzi o jakość tekstur i efekty, ale to w sumie bardzo luźne porównanie. Jest dużo kwadratów i oryginalny klimacik. Wszystkie gameplaye od tych mikroyoutuberów, którzy w to grali bazują na bardzo starych wersjach, więc nie ma co się tym sugerować.

Quadremor
https://voxelvoid.itch.io/quadremor
Taki nowy retro FPS. Pewnego dnia stwierdziłem, że chciałbym stworzyć coś podobnego do Quake'a I, ale zrobionego od zera po mojemu, właśnie na tym wdzięcznym silniku. Z tą grą jest o wiele więcej pracy ze względu na różne mechaniki i modele, które muszę zrobić - wszystko jest w 3D, w przeciwieństwie do Dungeonn, gdzie mnóstwo elementów otoczenia to sprite'y.

Zapraszam do ściągania i zapoznawania się z tymi małymi projektami :)

Dajcie znać co myślicie :)

Voxelvoid

#godot #gamedev #programowanie #tworczoscwlasna #indie #indiegamedev #indiegames #horror #fps #retro #shooter #quake
  • 4
@MrHx: Podobno dobry do 2D, choć osobiście się nie wypowiem, bo tworzę jedynie w 3D. Wiem, że jest bardzo dużo gierek dwuwymiarowych pisanych w Godot, a trójwymiarowych to już tak średnio