Wpis z mikrobloga

@Igorsky: Dawno nie sprawdzałem, ale stara wersja aplikacji Lego nie wspierała własnych modeli. Najlepiej ściągnij sobie jakąś inną ze sklepu Play i tyle. Potem powinno być już prosto.
Najlepiej ściągnij sobie jakąś inną ze sklepu Play i tyle


@Polanin: Jak masz na myśli jakąś konkretną aplikację to podaj proszę nazwę, bo z tymi aplikacjami do lego nie jest wcale tak różowo, że ściągasz i masz.

@Polanin: Jak sprawdzałem temat kilka miesięcy temu to w zasadzie była tylko aplikacja Lego Powered Up, która ogarniała huby Control+, później była BrickController2, ale do niej trzeba mieć fizycznego pada od jakiejś konsoli,
@CCCCC: Ja szukałem tylko pod kątem sterowania, więc programowania nie szukałem. Chyba skończyło się na BuWizz. Ogólnie to uważam, że to co Lego robi z aplikacjami do sterowania jest tragiczne. Żeby nie można było sobie zaprogramować własnego układu sterowania do własnej budowli? Nawet jak podepniesz inaczej silniczki to Ci aplikacja nie ruszy. Do Boosta nie ma na przykład właściwie żadnej dokumentacji. Masakra.