Wpis z mikrobloga

@UFC_Jest_W_Dupie: tak, za każdym razem jak zginiesz to zaczynasz od początku i masz wygenerowane losowo mapki. Ale każde piętro jest zawsze utrzymane w takim samym klimacie. Czyli 1 mapka to zawsze zamek, potem chyba kopalnia itd. i na każdym piętrze masz 3 możliwych bossów.
  • Odpowiedz
@UFC_Jest_W_Dupie: masz jedno życie na przejście całej gry. Na tym polega gatunek rougelike. Jak chcesz w kilka godzin przejść grę i usunąć, to raczej nie będzie dla ciebie. Tu się wielokrotnie przez kilkadziesiąt godzin powtarza te dungeony, zapamiętuje ataki bossów, odblokowuje się nowe bronie i przedmioty. Każda rozgrywka wygląda inaczej, bo może ci wylosować różne zestawy uzbrojenia w trakcie gry.
Z tego co pamiętam to żeby przejść w 100% grę, to
  • Odpowiedz
@UFC_Jest_W_Dupie: no jak jesteś dobry to taki pełny "run" od początku do ostatniego bossa to pewnie trwa z 30minut? Ale ja jak zaczynałem to chyba po 10h dopiero dotarłem do ostatniego bossa, bo zazwyczaj padałem na 3 bossie.
No cóż. Są gry których celem jest przejście kampanii. A są też gry, gdzie rozgrywka jest celem samym w sobie. EtG należy do tej drugiej grupy. Ja po 40h nadal nie mam odblokowanej
  • Odpowiedz
@UFC_Jest_W_Dupie: nawet jak ci się uda i zabijesz bossa to w sumie to jest dopiero początek przygody. Odblokowujesz wtedy "pocisk, który może zabić przeszłość". Dzięki temu odblokowujesz możliwość uruchomienia specjalnego poziomu dla każdej postaci, gdzie musi się ona zmierzyć z bossem z jej przeszłości xd a jak już zabijesz wszystkie te przeszłości to chyba jeszcze coś się dalej odblokowuje.
  • Odpowiedz
@UFC_Jest_W_Dupie: jak uwolnisz jakaś postać to albo pojawi się ona w Wyłomie i oferuje jakieś usługi (zazwyczaj sprzedaje bronie/przedmioty) albo zaczyna się ona pojawiać w Lochu i też oferuje jakieś różne usługi.
  • Odpowiedz