Wpis z mikrobloga

oczywiście, że wyjebka - twierdzi, że wystawia faktury VAT a nie figuruje w rejestrze VAT ani na białej liście podatników. w najlepszym wypadku karuzela VAT, w najgorszym zwiną się z hajsem bez towaru ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Karty graficzne oraz inne urządzenia sprzedawane na techXshop, będą zawsze tańsze od średniej ceny rynkowej min. o 10%, przy większych ilościach 20%. Sklep może oferować niższe ceny, ponieważ działamy w 100% online, co obniża koszt prowadzenia działaności. Dodatkowo, towar jest wysyłany do klienta bezpośrednio ze spedycji, dzięki temu nie ponosimy kosztów magazynowania.
  • Odpowiedz
@A_ten_Krolewski_Grod_udaje_tylko_mo mamy długie doświadczenie ze współpracy z obecnym importerem z którego wynika że terminy są realne i dotrzymywane. Nie ustosunkujemy się do polityki dostaw innych sklepów, ponieważ nie dysponujemy takimi informacjami. Oczywiście trzeba brać pod uwagę ewentualne opóźnienia wynikające z obecnej sytuacji na Świecie. Problemy logistyczne wynikające z pandemii oraz z ostatniej blokady kanału sueskiego dotyczą całej branży importowej, tego nie dało się ani przewidzieć, ani temu zapobiec.

Zachęcam do śledzenia
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@techxshop: a ten słup z Katowic już się zachlal czy straciliście nad nim kontrole? Czy konto w ING padło i teraz jest spółka w Warszawie?
  • Odpowiedz
DO OGÓLNEJ INFORMACJI:

Jak poznać że komentarz jest pisany przez trolla:
- wypowiada się nie posiadając elementarnej wiedzy w temacie, przykład @3dnow
- w swojej bezsilności używa wulgarnego języka by zostać zauważonym, przykład @Noval33t
- rzuca pochopne oskarżenia bez najmniejszego nawet research'u,
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@techxshop: dobra skończ frazesami tutaj rzucać. Dlaczego zmieniliście siedzibę i spółkę z biura wirtualnego na Warszawę? Magazyn jest w bloku w mieszkaniu? No i jak tam płatności payu i allegro? Weryfikacja nie dała rady?
  • Odpowiedz
Witamy Cię serdecznie użytkowniku wykop.pl,

jeśli przeglądasz posty na tym portalu, z pewnością nie jest Ci obce zjawisko trollingu. Niestety nasz sklep jest atakowany przez takie osoby. Możliwe że są to wpisy nieuczciwej konkurencji, ponieważ oferujemy produktu w znacznie niższych cenach. Wszystkie nieprzychylne komentarz łączy jedno: te osoby nigdy się z nami nie kontaktowały, nie próbowały nawet porozmawiać by rozwiać swoje wątpliwości, nie są naszymi klientami oczekującymi na dostawy do Polski. Umieją tylko wygłaszać niczym nie poparte oskarżenia. Niestety, tego typu ludzi jest wiele i raczej nic im nie przemówi do rozumu.

Info dla naszych Klientów, przyszłych i obecnych:
- Szybkie płatności PayU są dostępne od marca 2021
  • Odpowiedz
Witamy Cię serdecznie użytkowniku wykop.pl,

jeśli przeglądasz posty na tym portalu, z pewnością nie jest Ci obce zjawisko trollingu. Niestety nasz sklep jest atakowany przez takie osoby. Możliwe że są to wpisy nieuczciwej konkurencji, ponieważ oferujemy produktu w znacznie niższych cenach. Wszystkie nieprzychylne komentarz łączy jedno: te osoby nigdy się z nami nie kontaktowały, nie próbowały nawet porozmawiać by rozwiać swoje wątpliwości, nie są naszymi klientami oczekującymi na dostawy do Polski. Umieją tylko wygłaszać niczym nie poparte oskarżenia. Niestety, tego typu ludzi jest wiele i raczej nic im nie przemówi do rozumu.


Info dla naszych Klientów, przyszłych i obecnych:

- Szybkie płatności PayU są dostępne od marca 2021

- Dla klientów którzy nie chcą płacić fee dla PayU, udostępniamy przelew tradycyjny
  • Odpowiedz
@techxshop:

Siedziba spółki została przeniesiona do Warszawy, ponieważ tu jest zarząd i pracownicy oraz tu odbieramy ewentualne zwroty przesyłek. Nie ma nic nadzwyczajnego w zmianie adresu.

Cytowany tekst...- prowadzimy typ sprzedaży w którym posiadanie magazynu jest zbędne. Brak magazyn oraz biuro wirtualne zmniejsza koszta działalności, co przekłada się na lepszą ofertę dla Klienta końcowego. Wysyłki odbywają się przez jedną z firm pośredniczących bezpośrednio do Klienta z pominięciem nas. Wyjątek stanowi
  • Odpowiedz
@techxshop: Zaryzykowałem i zamówiłem, zamówienie na 31 sierpnia,
pisałem we wrześniu na messengera odpowiedzieli ze ok 2-3tygodnie na przyjście przesylki do nich +- tydzien na przesortowanie czy coś takiego.
No ok, pomyślałem szybka odpowiedz może coś z tego będzie.
Czekałem końcówka września dalej nic, napisałem e-maila odpowiedź też praktycznie od razu, że prawdopodobnie 2 tydzień października będą wysyłać.. no i dalej nic, jeszcze parę dni i napisze kolejną wiadomość z dopytaniem co i jak.

Ogólnie jak dobrze kojarzę co pisali na stronie to przesyłki 31 sierpnia miały być niby w Polsce , więc spodziewałem się szybszej wysyłki o ile
  • Odpowiedz