Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Założyłem nowe opony i wymieniłem przegub wewnętrzny prawy. Teraz zauważyłem, że auto podczas jazdy po drodze ekspresowej auto ucieka mi na prawą stronę. Czy po wymianie przegubu wewnętrznego trzeba ponownie ustawiać zbieżność czy powodem może być coś innego ?
Mechanik nic nie mówił na ten temat.
#samochody #mechanikasamochodowa
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 2
Jeśli czujesz że ściąga, jedź na zbieżność. Koszt tego sprawdzenia jest o wiele niższy niż wymiana przedwcześnie startych opon.
  • Odpowiedz
  • 1
@MisiuMisiu Żeby było jak trzeba powinno się sprawdzać/ustawiać geometrię zawieszenia za każdym razem kiedy było rozbierane, żeby wymienić przegub prawa strona musiała być częściowo rozebrana i złożona.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Achim: @Crow7422: @catsky: wymiana była dwa tygodnie temu, tydzień temu byłem na przeglądzie na stacji diagnostycznej dość nowej i nic gość nie mówił, wszystko git niby. Dobra zadzwonie do mechanika i zapytam.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MisiuMisiu: stary na stacjach diagnostycznych to ciężko wydębić sprawność amortyzatorów a ty chcesz zbieżność?
Ale co to za auto bo ja już w swoim długim życiu wymieniałem nie raz przeguby ale nic nie miały do zbieżności
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Iskaryota: @kupczyk: nie znam się na autach dlatego pytam. Przed wymianą auto jechało prosto bo ustawiałem zbieżność rok temu, dzisiaj zrobiłem trasę i ucieka. No nic, zadzwonię do niego, zobaczymy co powie, a później pojadę na geometrię i dam znać co wyszło
  • Odpowiedz
@MisiuMisiu: przy przegubach na 100% trzeba robić geometrię bo nikt nie ustawi ci "na oko" tak jak było. Dziwne, że o tym cię nie poinformował przy odbiorze auta. Zwykle mechanicy albo robią to sami (jak mają sprzęt), albo jadą na stację ustawić i kasują tę stówkę więcej.
  • Odpowiedz
@Iskaryota: Przez 6 lat nie ustawiałem zbieżności i geometrii w swoim samochodzie, a nie raz rozbierałem zawieszenie, np do wymiany amortyzatorów, sworzni, czy wymiany łożyska gdzie trzeba całą zwrotnicę wyjąć. Tyle razy rozbierane i problemów brak, wystarczyło zaznaczyć w jakim położeniu było przed rozbiórką i złożyć na znaki.
  • Odpowiedz