Wpis z mikrobloga

@MisiuMisiu Żeby było jak trzeba powinno się sprawdzać/ustawiać geometrię zawieszenia za każdym razem kiedy było rozbierane, żeby wymienić przegub prawa strona musiała być częściowo rozebrana i złożona.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MisiuMisiu: stary na stacjach diagnostycznych to ciężko wydębić sprawność amortyzatorów a ty chcesz zbieżność?
Ale co to za auto bo ja już w swoim długim życiu wymieniałem nie raz przeguby ale nic nie miały do zbieżności
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Iskaryota: @kupczyk: nie znam się na autach dlatego pytam. Przed wymianą auto jechało prosto bo ustawiałem zbieżność rok temu, dzisiaj zrobiłem trasę i ucieka. No nic, zadzwonię do niego, zobaczymy co powie, a później pojadę na geometrię i dam znać co wyszło
@MisiuMisiu: przy przegubach na 100% trzeba robić geometrię bo nikt nie ustawi ci "na oko" tak jak było. Dziwne, że o tym cię nie poinformował przy odbiorze auta. Zwykle mechanicy albo robią to sami (jak mają sprzęt), albo jadą na stację ustawić i kasują tę stówkę więcej.
@Iskaryota: Przez 6 lat nie ustawiałem zbieżności i geometrii w swoim samochodzie, a nie raz rozbierałem zawieszenie, np do wymiany amortyzatorów, sworzni, czy wymiany łożyska gdzie trzeba całą zwrotnicę wyjąć. Tyle razy rozbierane i problemów brak, wystarczyło zaznaczyć w jakim położeniu było przed rozbiórką i złożyć na znaki.