Wpis z mikrobloga

@Fako: Czechów tez zielony, ale uważam go za lepszy, bo...

lepszy dojazd. LSM/Czuby cierpią przez zmiany ustrojowe i protesty. Uwalono drogę pod lasem, nie słychać o przedłużeniu Sowińskiego do Zana. Jedynie co to myślą nad Zana do Smoluchowskiego - w sumie ta droga bardziej by się przydała niż muzyczna z mostem.
@Pituch Najprawdziwsza prawda. Sowińskiego już dawno powinna zostać zrobiona, szczególnie teraz miałoby to wielkie znaczenie, bo Poniatowskiego i Aleje Racławickiej są na ukończeniu.
Ale cóż, nie wytłumaczysz niektórym, że lepsza komunikacja jest warta poświęcenia kilku starych drzew. Później i tak posadzi się nowe :)
@Fako: dlatego aż mnie korci wrzucić te stare zdjecia na grupę LRM, gdzie biadolą nad losem 3 drzew (Racławickie) zamiast zrobić czyn społeczny i posadzić drzewa.

Głęboka nigdy nie będzie poszerzona, bo będa ostre protesty z racji drzew.

A Sama Sowińskiego od PRLu jest szykowana na 2x2 (brak drzew od strony Parku Akademickiego to nie przypadek)
@Pituch W pozdrowieniach ode mnie dopisz im, że mniej korków to mniejsza ilość spalin a czas spędzony na protestach można spożytkować na sadzenie rdestu :)
@Pituch: @Fako:
Ale zdajecie sobie sprawę z tego, że w obecnych warunkach (finansowych miasta oraz wymogów dofinansowań ze środków UE), poszerzenie Sowińskiego oraz Głębokiej polegało by wyłącznie na dobudowaniu tam buspasa, a nie pasa dla samochodów?
Zatem sytuacja "biednych i uciśnionych przez miasto" kierowców wcale by się nie poprawiła/zmieniła.

Natomiast wybudowanie przedłużenia Sowińskiego do Zana, także nie zmieniło by nic na (starej) Sowińskiego.
Bo doszła by kolejna relacja/wlot na skrzyżowaniu