Wpis z mikrobloga

Cześć, na rolkach jeżdżę od dobrych 15 lat. Głównie była to jazda rekreacja z czasem zwiększając dystanse. Poruszałem się na rolkach w wysokim bucie nq 90mm kółku.
Prędkości były zadowalające i dystans 20 km nie był problem. Jeśli już to lędźwie( ͡° ͜ʖ ͡°)

Chcę powrócić do tego sportu po około 1,5 rocznej przerwie. Wraz z nadejciem wiosny ,a raczej przed Chcę kupić nowy sprzęt. Chcę zrobić krok dalej i kupić rolki do jazdy szybkiej. Po wstępnym rozeznaniu na oku są 125mm oraz 110mm na trzech kołach. Ewentualnie 4 kołowe 100mm. Nie jeździłem wczeniej w niskim bucie i obawiam sie czy mój staw w kostce to ogarnie.

Ma ktoś z Was doświadczenie w przesiadce na niski but????

Czy 3 kółka będą spoko czy lepiej 4?

No i ten but niski czy wysoki?

Rolki maja służyć do dojazdów do pracy 8 km w jedną stronę, nawierzchnią asfaltową ,teren płaski + - 20m przewyższeń. Budżetowa granica to 1500pln max. Ktoś coś?
#rolki #sport
  • 8
Miałem doświadczenia z przejściem na niski but - pierwszy miesiąc to była nauka jazdy "od nowa", żeby czuć się w miarę pewnie bez podtrzymania kostki. Potem jakoś poszło, ale pewność siebie jeszcze długo łapałem.

Według mnie jak na dojazdy do pracy, to niski but to będzie overkill. To jest raczej sprzęt do ścigania i nie są to wygodne rolki. Na Twoim miejscu brałbym jednak coś z wyższym butem. Na początek może jakieś
@Sainti: właśnie ta nauka ,,od nowa" budzi moje obawy tym bardziej ,że spora lrzerwa za mną. Twistery 3WD pod względem wyglądu odpowiadaja mi najbardziej właśnie.

Zapomniałem dodać czy te triskate rolki przy technice jazdy na tzw. Podwójne odbicie również się nadają?

Moze to śmieszne pytanie jednak nie wiem czy liczba koł w płozie ma wpływ na to jaką techniką sie napędzamy:)