Aktywne Wpisy
JamesJoyce +631
#praca #pracbaza #januszebiznesu
Nie ma nic lepszego niż praca u polskiego Janusza.
Więcej zdjęć we wpisie.
https://x.com/samoniniko/status/1768180112858501592?s=46&t=m4xgLKFgqFafJXbRTotN1Q
Nie ma nic lepszego niż praca u polskiego Janusza.
Więcej zdjęć we wpisie.
https://x.com/samoniniko/status/1768180112858501592?s=46&t=m4xgLKFgqFafJXbRTotN1Q
marekrz +781
W październiku 2019 składałem siostrzeńcowi kompa i kupiłem mu w morele GTXa 1660
Parę tygodni temu karta wysypała się i została wysłana na gwarancję, dziś dostałem info, że naprawa jest niemożliwa i mi zwrócą pieniądze.
Problem jest taki, że karta kosztowała wówczas 1000zł i za cholerę nie kupię za to teraz tej karty.
Da się w jakiś sposób to ugryźć i żądać wymiany na działającą kartę czy w zasadzie nie mam pola manewru?
#kartygraficzne #reklamacja #gwarancja #morele #pytanie #pytaniedoeksperta
Komentarz usunięty przez autora
(Użykownik) - zgubiła się śrubka, wkręćcie nową i przyślijcie mi kartę
(serwis) - zwrócimy panu pieniądze
(U) - nie, nie. Wkręćcie śrubkę i odeślijcie
(s) - Nie, oddamy panu pieniądze.
(U) - #!$%@?ć śrubkę. Oddajcie mi kartę
(s) - Za późno poszedł przelew
Na przyszłość korzystaj z rękojmi, bo tam możesz uprzeć się na wymianę lub towar równoważny. Ewentualnie nie zgadzaj się na kasę tylko odbierz nienaprawioną kartę i oddaj w tej samej chwili na rękojmię, bo te dwie opcje się nie wykluczają.
Wszystko o rękojmi https://pclab.pl/art80182.html
Komentarz usunięty przez autora