Wpis z mikrobloga

Mircy mam problem:

W październiku 2019 składałem siostrzeńcowi kompa i kupiłem mu w morele GTXa 1660
Parę tygodni temu karta wysypała się i została wysłana na gwarancję, dziś dostałem info, że naprawa jest niemożliwa i mi zwrócą pieniądze.

Problem jest taki, że karta kosztowała wówczas 1000zł i za cholerę nie kupię za to teraz tej karty.
Da się w jakiś sposób to ugryźć i żądać wymiany na działającą kartę czy w zasadzie nie mam pola manewru?

#kartygraficzne #reklamacja #gwarancja #morele #pytanie #pytaniedoeksperta
b4kus - Mircy mam problem:

W październiku 2019 składałem siostrzeńcowi kompa i kup...

źródło: comment_1613489565DWudQ4tdEMoJ3kPglfLVvn.jpg

Pobierz
  • 22
via Wykop Mobilny (Android)
  • 14
@b4kus: Musisz przejrzeć warunki gwarancji - tam producent może pisać, że nawet 3 miesiące będzie coś naprawiał albo tylko podczas następnej pełni.

Na przyszłość korzystaj z rękojmi, bo tam możesz uprzeć się na wymianę lub towar równoważny. Ewentualnie nie zgadzaj się na kasę tylko odbierz nienaprawioną kartę i oddaj w tej samej chwili na rękojmię, bo te dwie opcje się nie wykluczają.

Wszystko o rękojmi https://pclab.pl/art80182.html
@b4kus: Miałem dokładnie taką samą sytuację, pisałem o niej na wykopie, tylko że moja batalia była z xkomem. Trwała od grudnia do zeszłego tygodnia. Wysłałem kartę na wymianę pasty, zaproponowali zwrot za kartę, którą kupiłem w promce, bo nie da się naprawić i nie ma już takich w sklepie. Nie pomagały maile, prośby, 'groźby' rzecznikiem (bo kontaktowałem się z UOKiK - tam usłyszałem, że mam prawo domagać się wymiany na sprzęt
@b4kus: Odsyłając sprzęt na gwarancję, odsyłasz go zazwyczaj najpierw do sprzedawcy. Sprzedawca towar odsyła do producenta lub dystrybutora (zależy gdzie kupił). Karta jest naprawiana tylko i wyłącznie u producenta i powiem Ci szczerze, snucie teorii spiskowych że twoja karta później zostanie sprzedana przez producenta (bo tam zostaje, producent wystawia korektę dla sklepu) jest po prostu jakimś #!$%@? wymysłem wykopowych ekspertów ds. nieistotnych. Z doświadczenia jestem w stanie Ci zagwarantować, że choćby
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@b4kus: nie wiem jak to u gigabyte wygląda ale ja swojego Gainwarda reklamowałem miesiąc temu. Też miałem obawy ze zaproponują kasę ale wymienili mi kartę. Dostałem używkę, chyba po serwisie bo widać że była rozkręcania. Tyle dobrego że gwarancja od nowa biegnie więc jak dla mnie ok.
@pajratus: oczywiscie ze bylaby szansa bo sam tak dostalem kiedys zwrot kasy za kilkuletnia karte i dzieki temu moglem za to kupic karte 2 generacje do przodu. Ogolnie to smieszne jest takie plakanie ze zwrocili 100% kasy za karte ktora uzywales przez rok/kilka lat, przeciez w takim przypadku wychodzi ze uzywales karte przez caly okres za darmo a tutaj jeszcze janusz placze xD. Jakby bylo w druga strone i nie byloby
@Radtopedau: @pajratus: karta ma gwarancje i przynajmniej przez ten okres ma działać, jeśli nie są w stanie naprawić to mają załatwić tak żebym miał taką samą działająca i tyle. Co zresztą morele zrobiło bo już dostałem informację o tym, że nowa karta do mnie idzie. A wy dajcie się dalej traktować jak robaki ;)