Wpis z mikrobloga

@anonimowyrozmowca dużego wymagania jeśli chodzi o wyposażenie to nie mam. W sumie klima i skórzana tapicerka zupełnie robi robotę, bardziej zależy mi na zdrowym silniku i nadwoziu w dobrym stanie. 40k to zupełnie ponad moje obecne możliwości
@eldo16: z 20k to maksymalnie kupisz zadbane 1.8k. W manualu nawet daje radę w tej budzie, chociaż czasem żałuję, że nie kupiłem clk320/500 xD

Co się sypie, na co patrzeć przy zakupie?


Jak 1.8 to rozrząd. Na miejscu nie sprawdzisz, jest trochę rozkręcania, także pytaj i proś o papiery, bo gdy łancuch przeskoczy to głowica leci do naprawy.
Elektromagnesy w 1.8 potrafią puszcząc olej, który potem leci prosto do komputera silnika
@eldo16 W takim budżecie szukałbym 2.6 lub 1.8 ze zrobionym już rozrządem. Przy odrobinie szczęścia da radę znaleźć 3.2 ale raczej nie będzie w super stanie. Swojego 3.2 z dość bogatym wyposażeniem kupiłem poniżej tej kwoty, ale miał kilka drobnych bolączek.

2.6/3.2 są niezawodne, mają bardzo prostą konstrukcję, jednak kosztem dosyć sporego spalania, warto dodać że bardzo dobrze znoszą LPG. Zaskoczyć może układ zapłonowy 12 świec, 12 przewodów zapłonowych, 6 podwójnych cewek,
@eldo16: Ja miałem 2.7 diesla i serio nie ma dramatu z utrzymaniem. Trochę droższy vw. Ważna uwaga części mega często są tańsze w niemieckim serwisie merca niż na alledrogo. Teraz czaje się na Cabrio ale strasznie ich mało. Co do benzyny jak najbardziej 1.8 albo 3.2