Aktywne Wpisy
blackghost +9
Cześć, mam taki dylemat i trochę zagwostkę..jako prosty chłopak ze wsi wyjechałem do miasta..za bardzo nie znam się na motoryzacji a szukam pierwszego samochodu.
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
źródło: temp_file2878000313148168703
Pobierz
Werchm96new +4
#hotelparadise otwieram nitkę na taką zabawę. (Sami sobie musicie to szybko zrobić). Wypisujemy od 1 do 9 (allstars też) edycji po kolei, pierwsze osoby z danej edycji, które przychodzą Wam na myśl. Ja zacznę:
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa

elo poratuje ktoś dobrymi regułami firewalla przeciw skanerom portów? cały czas ktoś mi się dobija.
teraz mam standardową regułę:
add action=add-src-to-address-list address-list=Port_Scanner address-list-timeout=4w2d chain=input comment="Port Scanner Detect" log=yes log-prefix=Port_Scanner protocol=tcp psd=21,3s,3,1/ip firewall filter
add action=add-src-to-address-list address-list="port scanners" address-list-timeout=none-dynamic chain=input comment="Port scanners to list " in-interface=ether1-WAN protocol=tcp psd=21,3s,3,1
add action=add-src-to-address-list address-list="port scanners" address-list-timeout=2w chain=input comment="NMAP FIN Stealth scan" in-interface=ether1-WAN protocol=tcp tcp-flags=fin,!syn,!rst,!psh,!ack,!urg
add action=add-src-to-address-list address-list="port scanners" address-list-timeout=2w chain=input comment="SYN/FIN scan" in-interface=ether1-WAN protocol=tcp tcp-flags=fin,syn