Wpis z mikrobloga

Dotychczas byłem wieloletnim wyznawcą piwa, ostatnio zauważyłem, że przestało ono na mnie działać, muszę zmodyfikować wskazania swojej religii.

Zamierzam dziś wkroczyć w temat wódek, sprawdzić czy może tam jest mój Olimp. Niestety jestem całkowitym laikiem w tym temacie.

Jaką wódkę dostępną w Biedronce może mi ktoś polecić. Nie jestem koneserem alkoholi, lubię się tylko #!$%@?ć niewygórowanym kosztem, ale nie pić też najtańszej berbeluchy.

Szukam cost-effective wódki dostępnej w Biedronce, w co warto się zaopatrzyć?

#przegryw # piwo #wodka # religia #pijzwykopem
  • 16
  • Odpowiedz
weź najtańszą i pij na przemian z piwem. Dwa szoty, piwko, dwa szoty, piwko


@koostosh: sam bym na to nie wpadł, to może być niezła myśl, byle nie najtańszą, tą z tanich, nie najtańszą, to ma być przyjemność
  • Odpowiedz
@77023: właśnie ostatnio waliłem głównie takie bardziej wyszukane, nie jakieś burżujstwa za dychę, ale te z droższych i .. to już na mnie nie działa, po prostu nie, porter musiałem w siebie wmuszać, zdesperowany sięgnąłem nawet po cydr, też nie daje rady. Muszę sięgnąć po coś mocniejszego, dzisiaj jest szabas, dzień święty trzeba święcić.
  • Odpowiedz
@CoJaToNieTY Żubrówka Biała to strasznie losowa wódka, raz się trafi butelczynę której zawartość jest bardzo dobra w piciu by w kolejnej już sam zapach odstraszał od picia. Bocian będzie lepszy.
  • Odpowiedz
@77023: @DonTadeo: @Niemamrigczu: Musiałem wyjść wcześniej, więc mimowolnie zaryzykowałem. Kupiłem Żubrówkę i na razie tego nie żałuję, czasem warto być hazardzistą. Mam inne pytanie, ale to już do biedronkowych weteranów. Pewnie wrócę jeszcze po urozmaicenie, łiskacze odpadają, są za drogie, ale z kategorii #!$%@? win po ok. 15-18 zł za sztukę jest w Biedronce coś do polecenia? jak pisałem - nie jestem konserem, zamierzam się tylko sponiewierać bez obrzydzenia.
  • Odpowiedz