Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#telefony #android #reklamacja #kiciochpyta

Mirki taka sytuacja. Relacja telefonu w Orange.

Mam telefon w Orange na firmę. Od 3 miesiący miał przejściowe problemy z ładowaniem aż w końcu zupełnie się nie ładuje. Telefon Samsung A51, kupiony pół roku temu.
Przy zdjęciu obudowy okazało się że gdzieś po drodze lekko pękła szybka w samym rogu, ledwo to widać. Nie przeszkadzało to w ogóle więc nic z tym nie robiłem.

Teraz Pani na infolinii Orange twierdzi że najpierw muszę naprawić szybkę żeby przyjęli telefon na reklamację.

Na co się powołać żeby nie tracić czasu i sprawnie to załatwić. Wg mnie taki wymóg nie jest ok.
  • 10
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dwa_koty_kastrowane: a co z rękojmia. Jak to jest. Mam samochód w nim zbita szybę. A przestał działać hamulec. To co muszę najpierw naprawić wszystko w okół zanim będę mógł prosić o naprawdę hamulca. Nie ma to dla mnie sensu :(((
@pieskiezycie: nie ma mowy o przyjęciu telefonu jeśli pojawiło się uszkodzenie z Twojej strony. Musisz najpierw naprawić to co zepsułeś zanim oni podejmą się naprawy gwarancyjnej. Czy to operator, sklep czy autoryzowany serwis. Obecnie podczas zdejmowania obudowy i uszkodzeniu szybki straciłeś gwarancję.
@pieskiezycie nie przysługuje Ci rękojmia jeśli brałeś na firmę (chociaż możesz dopytać babki z orange, różni sprzedawcy mają różne podejście), poza tym rękojmia to też reklamacja.
Nie ważne czy reklamacja z tytułu rękojmi czy gwarancji, najpierw szybka do naprawy.