Czy też zauważyliście wzrost drobnej przestępczości w waszych okolicach? Co jakiś czas na lokalnej grupce pokazuje się post, że komuś coś skradziono. Mi #!$%@? dzisiaj paczkę z paczkomatu xd Koledze z pracy podpieprzyli koła z auta. Na grupce post, że suszące się ubrania komuś #!$%@? z ogródka za domem (!). Wszystko okolice Wa-wy. A jak u was jest? #kiciochpyta #kryminalistyka #pytanie
@LongWayHome: Pracuję w branży ochrony i niestety ale wzrost drobnej przestępczości a w szczególności prób kradzieży się nasila. W niektórych regionach zauważono coraz większe zorganizowane szajki złodziei. Ludzie inwestują również więcej w systemy alarmowe ale sytuacja robi się coraz gorsza a w obecnej sytuacji obawiam się że będzie coraz gorzej.
@nieteczasy2: Kurier #!$%@?ł. Najlepsze, że paczka warta może z 50 zł, także dużo się nie obłowił. Szkoda tylko, że na towar czekałem tydzień i taka sytuacja ( ͡°ʖ̯͡°)
@LongWayHome: u mnie też, wojewódzkie miasto, modna dzielnica. Wydaje mi się, że powoli zaczynamy widzieć to, co powinno odbyć się w maju 2020 bez wydrukowanych pieniędzy na socjal. Ludzie po prostu przestają mieć środki do życia, a to lawinowo może spowodować drobne złodziejstwo. Oby na tym drobnym się skończyło, ale wiemy jak duże jest zagrożenie jeśli chodzi o te większą przestępczość.
@czykoniemnieslysza: Głównie chodzi o domy i rezydencje gdzie kiedyś były jakieś sporadyczne przypadki włamań/kradzieży a od niedawna są przypadki że w miesiącu potrafi np. na jednym osiedlu być takich prób kilka. Jeżeli chodzi o szajki głównie chodzi o budowy.
@LongWayHome: Może to mieć związek z pandemią i sytuacją na rynku, albo z imigracją. Albo z niczym innym, bywało tak w moich okolicach że kogoś opierdzielili, jednego czy drugiego, jakieś pijaczki najczęściej. Czasem prawdziwi złodzieje parę domów obrobili i potem kilka lat cisza