Wpis z mikrobloga

#mechanikasamochodowa #motoryzacja #ford

Witam mam problem z fordem cmax 1.6 benzyna 2011. Silnik się dławił mechanik zauważył wodę w w tych komorach gdzie się wpina kable głównie woda gromadzi się na 3 i 4. Wymieniłem świece kable i cewkę wysuszyłem wodę. Silnik nie ma plastykowej pokrywy więc myślałem się woda jakoś dostaje od góry. Położyłem na silnik plastikowa płaska pokrywę i polałem woda przez jakiś czas żeby sprawdź i sucho nic nie skapało. Na noc położyłem karton na silnik żeby zobaczyc czy nie będzie mokry. Sprawdziłem jest suchutki wypiąłem kable i woda znów się pojawiła głównie na 3 i 4 komorze a deszcz nawet nie padal. Musi się jakoś skraplać. Jak temu zaradzic nic mi nie da przykrycie silnika skoro woda się zbiera jak nie pada. Kable mają gumowe uszczelki. Gdzieś wyczytałem że główne przyczyny to spryskiwacze ale nie wiem skoro nic nie kąpię na silnik to chyba nie. Następna przyczyną była jakaś zaślepka która się wyrabia ale to było odnośnie focusa mk2 a ja tej zaślepki nie mam między 3-4 świeca. Ktoś się spotkał z takim problemem? Co robić?
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@biskup2k
@PDCCH
Woda na 100% znajomy mechanik powiedział że to się jakoś po szybkie skrapla i nie idzie tego uszczelnić bo to wada w tych modelach i focusach. Trzeba pokrywę kupić co też nie gwarantuje chyba rozwiązania problemu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@nikoafc86: do 125 ta pokrywa nie pasuje. Bo tam są zmienne fazy rozrządu i muszla na wałku w obudowie metalowej silnika jest. Trzeba coś rzeźbić. Ta obudowa do której podałem linka pasuje do werji tylko 100 konnej.
  • Odpowiedz