Wpis z mikrobloga

Kup @orange_polska Flex, a nigdy sie od niego nie uwolnisz :) #orange #flex

Chcialem napisac ten post jako ostrzezenie dla Mirkow, ktorzy mieliby ochote skorzystac z uslugi Orange Flex. Mi zachchialo sie w zeszlym roku przenies mojego pre-paida w Orange na Orange Flex. Usluga wygladala fajnie, do tego latwa instalacja esim (na czym mi bardzo zalezalo, w sumie esim to glowny powod dla ktorego dalej jestem z Orange. Wszystko bylo OK dopoki pare miesiecy temu nie zachcialo mi sie zmienic Orange Flex na Orange Abonament. Konsultant w oddziale powiedzial, ze on nie umie tego zrobic, bo nawet nie widzi numerow Flex w swoim systemie. Po kilku rozmowach z infolinia znalezli sposob: mam przeniesc numer do innego operatora, potem wrocic do Orange na karte i stamtad juz latwiutko na abonament. Na drugi dzien poszedlem to T-Mobile przeniesc numer i w ciagu paru minut wszystko byo gotowe, byla to chyba najszybsza czesc calej histori.

Pare dni pozniej poszedlem do salonu Orange, zeby przeniesc numer z T-Mobile z powrotem do Orange na pre-paid. Niestety w salonie nie potrafili mi pomoc (juz nie pamietam powodu), w koncu zalatwilem wszystko przez internet i po 2 tygodniach dostalem karte sim Orange, ktora zmienilem na esim i bylem w koncu w punkcie wyjscia przed #flex :)

Stwierdzilem, ze jesli tak latwo poszlo przenoszenie przez internet to zamowie nowy telefon i abonament tez przez strone Orange. Wybralem telefon, typ abonamentu, dalej... dalej... no i na koncu transakcja odrzucona, bez jasnego podania przyczyny. Telefon do Orange, na infolinii mowia, ze pewnie mam jakies nieuregulowane naleznosci (WTF?!?!), szybko zakladam konto na BIK, place za raport - no i okazuje sie, ze wszystko jest OK tak jak sie spodziewalem. Niestety infolinia nie jest w stanie nic wiecej wymyslec...

Dzisiaj wybieram sie do salonu Orange, konsultant chyba juz mnie kojarzy "ten gosc od Flexa". Tlumacze mu reszte historii, czyli co sie wydarzylo z infolinia, etc. gos sprawdza, sprawdza, podpisuje w koncu dokumenty upowazniajace do manualnego sprawdzenia mojej historii kredytowej. Siedzimy przez 10min i patrzymy sie na siebie. W koncu przychodzi email: historia kredytowa jest OK, ale w ostanim czasie "przekroczylem limit aktywacji uslug" i tymczasowo nie moge dostac zadnych nowych. No tak, w koncu 2 anulowania uslug i 2 aktywacje wg. procesu sugerowanego przez @orange_polska pewnie jakos mnie oflagowaly.

Tak wiec moge sobie teraz spokojnie czekac i sprawdzac co tydzien, czy w koncu jestem znowu na bialej liscie zaufanych wg @orange_polska .

Wolam @OrangeEkspert , ktos u was ma jakiekolwiek pojecie co sie dzieje w takiej sytuacji? Dlaczego oferujecie na rynek produkt Flex, ktory nie jest pelnym produktem?

BTW, z punktu widzenia #programista15k to musza miec niezle silosy i burdel pomiedzy systemami od uslug.

Pozdrawiam,
  • 6
na Orange Abonament.


@ostryostry: zadna nowosc, jak sam przechodzilem na flex to takie info /ze beda problemy z powrotem na abo/ od razu znalazlem... ale kto by sie wiazal z operatorem na krotkiej smyczy
@fenomen12: trwa to raptem kilka minut, jak dane kontaktowe/dokumenty juz sa w orange to nawet nie trzeba weryfikowac
No tak, ale niestety co mnie trzyma w Orange to obsluga esim, ktora jest mi potrzebna. No i do tego dramatyczne jest to, ze nikt w Orange dobrze nie wie jak to zrobic jak nalezy.
@ostryostry: A no syf maja jesli chodzi o przejscie z flexa na karte/abo. Byłem latem w punkcie załatwiac internet stacjonarny i wiadomo, gosc chcial naciagnac prowizje wiec mowi ze abonament ble ble, mowie ze mam flexa, a on ze to nie szkodzi ze przeciez mi przeniesie, oh boi gdyby tylko on wiedział jaka z tym bedzie zabawa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@fenomen12: Musisz przejść do innej sieci, przechodziłem to ostatnio, później 5 dni musisz czekać by wrócić z powrotem do Orange. #!$%@? to ale niestety tak jest wszędzie gdy masz numer telefonu w pakiecie z internetem czy telewizją