Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Potrzebuję rady. A że nie mam z kim pogadać na żywo, to może doradzicie mi tutaj.
TL;DR w spojlerze:


I dłużej:
Pracuję jako tester automatyzujący i w tym miesiącu zmieniłem pracę. Z poprzedniej zwolniłem się z kilku powodów:
- brak wizji na mój zespół
- miałem dużo pierdołowatych tasków, a mało jako takiego kodu do pisania
- managment nie do końca wiedzący czego chce, a przez to trujący dupę zespołowi
- nie widziałem za bardzo wyników naszej pracy, klient płacił, wszyscy byli zadowoleni, ale jak ktoś z zewnątrz był zapytany co my robimy, albo czy widzi rezultat naszej pracy, to zawsze odpowiedzią było "nie".
- niby miałem sporo tasków, ale krótkich, przez co sporo czasu miałem po prostu wolne (po pewnym czasie stało się to minusem)
- było kilka denerwujących osób, nie bezpośrednio w projekcie, ale jednak lekko zaangażowani,, którzy mocno uprzykrzali pracę, jak już się odezwali

Jednak miała ona też kilka plusów:
- miałem okazję robić różne rzeczy, nie tylko kodować testy, ale i poznać CI, pisać skrypty na linuxa i windowsa, pisać wewnętrzne apki webowe, no sporo tego
- zespół był przezajebisty. Wiem, że to tylko ludzie i się zmieniają, ale do każdego można było uderzać z czymkolwiek i ta osoba robiła zawsze co mogła żeby pomóc

No i trafiła mi się oferta, taka jak wiele przedtem, ale postanowiłem spróbować i ostatecznie mnie wzięli. No i się zaczęło.
Plusów w zasadzie nie widzę. A z minusów:
- duża presja z kierownictwa o wyniki
- mam teoretycznie ustalone godziny pracy, ale jestem praktycznie codziennie zmuszony siedzieć dłużej, bo wszystkim o 14 się przypomina że trzeba zrobić kilka dużych tematów na 10 minut temu.
- piszę tylko testy (nawet do frameworka testowego nic nie dodaję), nie ma szans robić nic innego, przez co czuję że się cofam w związku z innymi tematami, które robiłem poprzednio
- sam projekt, mimo że początkowo wydawał się interesujący, jest mega nudny.