Wpis z mikrobloga

ja szukający teraz na google jak zmienic operatora na MobileVIkings bo mają dobry PR XD


@RJ45: Grzejemy Ci miejsce na pokładzie, bo przenieść się bardzo prosto. Wypełniasz formularz na stronie, a my robimy resztę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Po skrinie widać, że macie na swoim pentiumie 2mx złą godzinę, a dokładniej o 60 minut system idzie później ;p


@jalop: Już naprawione. Dzięki za zgłoszenie błędu i dorzucenie się do szalupy! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Też pomogłem :) Swoim znajomym odmowie ale Vikingom zawsze pomogę


@susuke15: Hola, hola, my też jesteśmy Twoimi znajomymi. Razem piliśmy piwo we Wrocławiu! ( ͡° ͜ʖ ͡°
@MobileVikingsPL: w zasadzie tak ( ͡° ͜ʖ ͡°) no ale wy macie bardziej szczytne cele(jak skończyło się z tym chłopakiem z Sycowa co kiedyś zbieraliscie, jest lepiej?) niz znajomi których mam blisko siebie. >
@MobileVikingsPL: Jak skończy się ta pandemia to trzeba zrobić powtórkę ale tym razem nie startuje następnego dnia ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°
w zasadzie tak ( ͡° ͜ʖ ͡°) no ale wy macie bardziej szczytne cele(jak skończyło się z tym chłopakiem z Sycowa co kiedyś zbieraliscie, jest lepiej?) niz znajomi których mam blisko siebie. >


@susuke15: Jesteśmy całą społecznością i Ty też jesteś jej częścią - razem możemy więcej. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie zawsze jednak jesteśmy w stanie. Viking Łukasz wciąż zbiera na rehabilitację.
minęło kilka dni i gigabajty nie zostały pobrane


@jalop: Napisz do nas na store@mobilevikings.pl, a zobaczymy, czemu zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane. Na 99% jest to opóźnienie wynikające z maaaaasy zakupów, których dokonali Vikingowie w ramach naszych urodzin i Black Friday.