Wpis z mikrobloga

@Dede: Mam osobiste doświadczenia jak i setki tysięcy ludzi na świecie którzy mieli styczność z grami na tym engine, dość przypomnieć problemy przy premierze rdr2 na pc, owszem grafikę generuje ładną ale wymagania ma masakryczne, gta 5 też na ps4 pro spada do 20 klatek przy pustym mieście. Nie wspominając już o problemach z utylizacją sprzętu, memory leakami itd. Serio red engine przy tym to bardzo dopracowny engine.
@Bloodborn Red engine jest bardzo elastyczny, bardzo dobrze się skaluje i utylizuje zasoby (dlatego np. Wiedzmin 3 alokuje tak mało pamięci vram na GPU).
Jednak jest to niezmiernie bugogenny silnik. Dlatego CDP zaprzestało pomysłu o narzędziach moderskich do W3 (a miały wyjść). Są tylko narzędzia do w2. Jednak to i tak się mija z celem to skomplikowany i trudny do modowania silnik. Każda zmiana to nowe bugi. Dlatego nie dziwię się, że