Wpis z mikrobloga

@Sibu: Już miały polecieć za nerki w 7er i w X7, a obydwa modele sprzedają się bardzo dobrze. Podobno jest bardzo duże zainteresowanie nową 4er, więc jak widać w BMW wiedzą czego chcą klienci.
Ten iX ma dziwne światła i detale, nerki to w nim najmniejszy problem.
Już miały polecieć za nerki w 7er i w X7, a obydwa modele sprzedają się bardzo dobrze. Podobno jest bardzo duże zainteresowanie nową 4er, więc jak widać w BMW wiedzą czego chcą klienci.


@DanielAquarius: IMO nerki w X7 nie wyglądają źle, w 7 jeszcze jeszcze, bo to spore auta to raz, a dwa nie są tak rozciągnięte w pionie jak w czwórce i z tego co widzę jest to dość popularna
Next-Gen Mazda 6 Switching to RWD Layout, Inline-Six Power


@GaiusBaltar: Bardzo im się to chwali i bardzo im kibicuję, bo to jest bastion "prawdziwej" motoryzacji. Ale jednocześnie, obawiam się czy BMW nie ma jednak racji jeśli chodzi o masową sprzedaż.

Na własnym przykładzie - do pewnego momentu byłem napalony na Mazdę 3. No bo dwulitrowy wolnossący silnik, żadnych dałnsajzingów, no bajka. A potem się przejechałem tym i hmm... Słabsza wersja 150KM
@jamtojest:

Jasne, gdybym nie musiał patrzeć na koszty, to bym wziął Skyactiv X, kręcił wysoko, jeździł szybko i się cieszył


Szkoda pieniędzy. Ten silnik nie jest wart dopłaty jaką za niego chcą. Mazda zamiast włożyć turbo, to zaczęła świrować z jakimiś benzyno-dieslami i jest jak jest. Już lepiej wziąć te 150 KM, bo i lepsza reakcja na gaz, a i jak już przeminie czas szybkiej jazdy, to człowiekowi nie szkoda, że