Wpis z mikrobloga

@Beeercik ja pamiętam jak na początku roku kupowałem zmywarkę i gość mi chciał wcisnąć super pakiet detergentów w specjalnej cenie 199zl zamiast 299 w mediaexpert, ja wchodzę na allegro a tam ten sam pakiet za 150zl xD
  • Odpowiedz
@Beeercik: ziomuś mi też wciskali jakąś gwarancję przez 10 minut ale im powiedziałem, że jest rękojma i nie chcę, z dodatkowym padem po rabacie 3709 zł - chciałem zapłacić całość ale Pani mówi, że nie można bo to taka usługa i co miesiąc po 154 zł przez dwa lata. Po dwóch latach mam konsolę na własność i muszę dokupić nowy abonament. Nie znam się. Dzieciaki są zadowolone.
  • Odpowiedz
@Beeercik: Mam flashbacki z kupowania laptopa i telefonu. Z natury jestem bardzo spokojnym człowiekiem, rozumiem, że muszą takie ubezpieczenia proponować, ale obsługa w Euro rtv była tak nachalna, że miałam ochotę p--------ć wszystkimi rzeczami i wyjść. Niestety też zdecydowałam się na raty, więc jakieś papiery Pan nachalny musiał dać babce od kredytów, no i później z nią od nowa to samo () powtórzyłam jej głośno i
  • Odpowiedz
dlatego zamawiam tylko przez internet, a jak dzwoni do mnie jakiś naganiacz, to rozłączam się w połowie zdania. Polecam ten styl.


@Ryzy_Wuj: problem z All Access jest taki, że można go zamówić tylko w Media Expert i tylko stacjonarnie.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 19
@Beeercik: brałem TV mikrofalówkę i odkurzacz na raty "0", babka nie chciała mi dać rat bez ubezpieczenia kredyty, które wynosiło jakieś 300 zl. Ostro w-------i zaczęliśmy z różową drążyć temat i okazało się ze jednak nie jest to konieczne i bez problemu mamy raty 0. Jak mam brać coś teraz na raty w elektromarketach to mnie trzęsie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 32