Wpis z mikrobloga

@micelangeloB: No i tak zrobiłem, tylko nie wiem co tu testować ¯\_(ツ)_/¯ Tylko zdecydowałem się na półmetaliczne
@odis: To akurat odpada, bo próbowałem też je wyregulować i podciągnąłem linkę, efekt jest taki że zwiększyła się siła hamowania, ale nie na tyle żeby było w stanie efektywnie hamować. Z drugiej strony też mogą być starte klocki, muszę je jutro jeszcze zmierzyć ;)
  • Odpowiedz
@odis: A nie zwracałem uwagi, chociaż mam wrażenie, że klocki są bardzo blisko tarczy, tak jakby się ślizgały o nią cały czas, ale nie powodowały tarcia (chociaż mogę się mylić, mam kiepskie światło w piwnicy xD )
  • Odpowiedz
@odis: Tam pod śrubką widzę dziurę? Tylko, że nic nie zobaczę czy ciekło, bo byłem na myjce a i tak ostatnio jechałem w deszczu, to wszystko było mokre ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@guru8: nie na zdjęciu pomiędzy tą blaszka z napisem HY RD a tym czarnym pinem z kłódką jest widoczny taki srebrny pręt. To ten tłoczek.
  • Odpowiedz
@guru8: tak jak wejdzie cale i blacha będzie już tylko blokować a koło się będzie dalej kręcić to znaczy że nie ma płynu
  • Odpowiedz
@guru8: wrócił z serwisu coś tam poprawili i hamuje wiem że mi olej leci ale no cóż poczekam jeszcze te 2 tygodnie aż nie będzie wątpliwości i oddam na gwarancję jeszcze raz
  • Odpowiedz
@guru8 o, witam kolegę, właśnie wygooglałem sobie ten wpis xD wczoraj sobie mało ryja nie #!$%@?łem - nie hamował mi ani przód ani tyl. Myślałem że to przez marznący deszcz, wodę, sól i jakieś ścierwo tłuste z asfaltu a dziś się okazało, że z przodu jedna okładzina zjechana całkiem, a tył #!$%@? po prostu. Martwi mnie to, co wspominał kolega wyżej: obie klamki wciskałem do końca i praktycznie zero reakcji - nie
cezeterson - @guru8 o, witam kolegę, właśnie wygooglałem sobie ten wpis xD wczoraj so...

źródło: comment_160872272942uIqT9eUK7v0Lr6xiYkwX.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz