W Deca w ofercie pojawił się tytanowy Triban 900 oczywiscie nie dostepny na razie nigdzie nawet online. Ciekawe czy to będzie rower widmo. #triban #wykoptribanclub #gravel
@Ryhol: W kraju gdzie ludzie nie umieją wydać więcej niż 3000zł na rower ('czy warto dopłacać do RC500 i brać RC520?), gdzie na ciuchy czy lampkę im szkoda i wolą zamawiać z AliExpress? A Ty się martwisz o rower za 11 000zł. Nie masz o co. Będą stały i się kurzyły w sklepach.
@Ryhol: Na chłopski rozum im droższy rower tym droższe materiały bo niższa masa przy podobnej wytrzymałości a ten waży jak mój stalowy z makro na komunie
@Ryhol: W kraju gdzie ludzie nie umieją wydać więcej niż 3000zł na rower ('czy warto dopłacać do RC500 i brać RC520?), gdzie na ciuchy czy lampkę im szkoda i wolą zamawiać z AliExpress? A Ty się martwisz o rower za 11 000zł. Nie masz o co. Będą stały i się kurzyły w sklepach.
@motoinzyniere: Nie zesraj sie, mój ojciec miał 20 lat temu bliskiego
@motoinzyniere: Moja w sklepie na kasie ma 4k na łape więc dwie i pół wypłaty za rower taki jak ten to nic wielkiego. To nie to samo co kupić auto w salonie bez kredytu
@motoinzyniere: produkty robione na rynki takie jak Francja, Niemcy, czy Hiszpania są niepopularne w krajach takich jak Rumunia, Indie, czy Polska… szoker. Wywalanie trzech wypłat na rower, kiedy można kupić za połowę, tylko dla poprawy luksusu jazdy, w tak biednym kraju jak nasz, to nie jest akurat powód do dumy. Rozrzutność to nie jest powód do dumy.
@motoinzyniere: op pytał, czy będzie problem z dostępnością. Słusznie, bo może być problem. Mówiąc wprost - może się okazać, że na Polskę wyślą kilka egzemplarzy, a resztę na pozostałe rynku UE. Te mniej żałośnie biedne. Nikt się nie rzuci, a ci co się rzucą (czyli wszyscy czterej na przykład) ustawią się w kolejce do trzech egzemplarzy i tyle będzie z zakupów.
@suqmadiq2ama: @Ryhol: Na to zwracajcie uwagę, nie na setup: Waga ramy: 1600 g w rozm. M Widelec Carbon Monocoque, waga 434 g. Reszta to przecież GRX i ciężkie koła. Koła: Waga pary kół (bez kasety i bez zacisków): 1950 g. (bez opon, dętki) Jedna opona waży 490g. przy 40C.
Koła wagowo całkiem nieźle, opony zmieniamy na takie co ważą 350g i już 300g w dół.
@suqmadiq2ama: 11kg dla takiego roweru, do takich zastosowań to BARDZo dobra waga. Opony bym #!$%@?ł na jakieś lżejsze. To nie jest szosa, tylko pełnoprawny gravel :).
btw zauważcie, że pojawiły się w ofercie RC500/520 w wyższej cenie ;)
@bugg: zanim sprawdziłem cenę, to pomyslałem że powinni dać +30% ceny. Wtedy zrównaliby się z gówno Krossami, Rometami etc na Clarisie. Może wtedy ludzie pomyśleliby że jednak warto :D.
@Ryhol: Będzie, przy takich premierach i limitowanych edycjach niestety Hiszpania, Francja i Belgia ma pierwszeństwo i mimo zapasu na magazynach sprzedawane są tylko tam.
@suqmadiq2ama: Na francuskiej stronie jest 9,99 więc taka pewnie jest prawidłowa waga
Waga ramy: 1600 g w rozm. M
@uysy: Całkiem sporo, moja aluminiowa waży 1500. Ale tu inserty, gwinty śrubki do sakw może podbijają wagę
#triban #wykoptribanclub #gravel
@Ryhol: W kraju gdzie ludzie nie umieją wydać więcej niż 3000zł na rower ('czy warto dopłacać do RC500 i brać RC520?), gdzie na ciuchy czy lampkę im szkoda i wolą zamawiać z AliExpress? A Ty się martwisz o rower za 11 000zł. Nie masz o co. Będą stały i się kurzyły w sklepach.
S : 11 kg
M : 9.99 kg
L : 11 kg
XL : 11 kg
Rower bez pedałów.
Tytanowy za 11k waży więcej niż stalowy? To za co sie płaci?
@Ryhol: W kraju gdzie ludzie nie umieją wydać więcej niż 3000zł na rower ('czy warto dopłacać do RC500 i brać RC520?), gdzie na ciuchy czy lampkę im szkoda i wolą zamawiać z AliExpress? A Ty się martwisz o rower za 11 000zł. Nie masz o co. Będą stały i się kurzyły w sklepach.
@motoinzyniere: Nie zesraj sie, mój ojciec miał 20 lat temu bliskiego
@suqmadiq2ama: Prawda w oczy kole.
Wywalanie trzech wypłat na rower, kiedy można kupić za połowę, tylko dla poprawy luksusu jazdy, w tak biednym kraju jak nasz, to nie jest akurat powód do dumy.
Rozrzutność to nie jest powód do dumy.
Nikt się nie rzuci, a ci co się rzucą (czyli wszyscy czterej na przykład) ustawią się w kolejce do trzech egzemplarzy i tyle będzie z zakupów.
(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Dokładnie tak
Na to zwracajcie uwagę, nie na setup:
Waga ramy: 1600 g w rozm. M
Widelec Carbon Monocoque, waga 434 g.
Reszta to przecież GRX i ciężkie koła.
Koła:
Waga pary kół (bez kasety i bez zacisków): 1950 g. (bez opon, dętki)
Jedna opona waży 490g. przy 40C.
Koła wagowo całkiem nieźle, opony zmieniamy na takie co ważą 350g i już 300g w dół.
To nie jest szosa, tylko pełnoprawny gravel :).
@Ryhol
@uysy btw zauważcie, że pojawiły się w ofercie RC500/520 w wyższej cenie ;)
@bugg: zanim sprawdziłem cenę, to pomyslałem że powinni dać +30% ceny. Wtedy zrównaliby się z gówno Krossami, Rometami etc na Clarisie. Może wtedy ludzie pomyśleliby że jednak warto :D.
@Ryhol: Będzie, przy takich premierach i limitowanych edycjach niestety Hiszpania, Francja i Belgia ma pierwszeństwo i mimo zapasu na magazynach sprzedawane są tylko tam.
@suqmadiq2ama: Na francuskiej stronie jest 9,99 więc taka pewnie jest prawidłowa waga
@uysy: Całkiem sporo, moja aluminiowa waży 1500. Ale tu inserty, gwinty śrubki do sakw może podbijają wagę