Aktywne Wpisy
mirko_anonim +87
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jak wy funkcjonujecie bez kobiety starsze mirki? Ja nie daje rady.. potrzebuje kogoś bliskiego, kogoś w kim będę miał wsparcie, z kim będę mógł pogadać, wyżalić się, dzielić chwilę, przytulić, pocałować.. nie interesuje mnie seks. Potrzebuje uczucia.
Pierwsze 2-3 lata po skończneiu studiów jeszcze dawałem radę i mityczne "zajmij się sobą, znajdź hobby" w miarę działało. Ale już mija tyle lat odkąd jestem samotny, że nic już nie ma
Jak wy funkcjonujecie bez kobiety starsze mirki? Ja nie daje rady.. potrzebuje kogoś bliskiego, kogoś w kim będę miał wsparcie, z kim będę mógł pogadać, wyżalić się, dzielić chwilę, przytulić, pocałować.. nie interesuje mnie seks. Potrzebuje uczucia.
Pierwsze 2-3 lata po skończneiu studiów jeszcze dawałem radę i mityczne "zajmij się sobą, znajdź hobby" w miarę działało. Ale już mija tyle lat odkąd jestem samotny, że nic już nie ma
Kupamilosci +254
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
https://spidersweb.pl/autoblog/wypadki-warszawa-tramwaje-samochody/?fbclid=IwAR3c8Y25m8IHTwiCEpSdFs2cEv6q0SAPYsAqPTudGuaYQjJtRadyQui9eIQ
#warszawa #brd #motoryzacja #polskiedrogi
;)
Ciekawe czy 2020 był po tym względem jakoś "wybitny", w sensie że to jest jakaś duża nadreprezentacja pieszych ginących pod tramwajami, czy w poprzednich latach wyglądało to podobnie?
Ciekawe jakie są przyczyny. Dwa przypadki, które pamiętam:
Pieszy wszedł pod tramwaj na przejściu bez sygnalizacji. Była zła pogoda ale poza tym brak usprawiedliwienia.
Piesza weszła pod tramwaj bo pomyliła sygnalizatory. Tu można coś poprawić aby ograniczyć takie sytuacje.
Przypadków jest na tyle niewiele, że można im się przyjrzeć jednostkowo i spróbować przeanalizować.
@janekplaskacz: Bazowo pewnie bardzo podobne jak zderzenia pieszych z innymi środkami komunikacji.
Czyli albo ślepy pieszy wbiega pod tramwaj bo się spieszy na jadący z przeciwnej strony.
Albo z kolei motorniczy nie ustąpił pierwszeństwa pieszemu na przejściu.
Swoją drogą to ciekawe że na skrzyżowaniach pojazd szynowy ma specjalne prawa przed pozostałymi pojazdami uzasadnione dynamiką ruchu tramwaju, ale w przypadku przejść dla pieszych (czy nawet przejazdów dla rowerów)