Wpis z mikrobloga

@JakTamCoTam: po pierwsze zamiast gównomarszów trzeba zrobić permanentny protest w jednym miejscu, co pozwoli na organizację. jakie miejsce jest dobre nie wiem nie znam się. jakieś propozycje z dupy co dalej:

1. szukanie atencji: głośniki #!$%@?ące 24/7, krzyczący tłum, petardy, flary, ogniska
2. ochrona miejsca protestu i uczestników: ludzie z bronią, barykady, niepozwalanie na wyciąganie ludzi do suk. na każdym proteście w tym roku wyglądało to tak że jak policja kogoś
no pochodzą sobie, pokrzyczą, ale #!$%@? z tego wyniknie

organizacja jak zwykle gówno

@tyrytyty: No generalnie w demokracji jak władza się nie ugnie to zawsze z protestów gówno wynika. To nie czasy francuskiej czy bolszewickiej rewolucji, gdzie tłumy zmieniały bieg historii.
no pis się nie ugnie ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale wydaje się że niektórzy sobie nie zdają z tego sprawy

@tyrytyty: To, że się nie ugnie to nie znaczy, że nie warto protestować. To jest poniekąd urok demokracji imho, że ludzie protestują.
@Variv: dla ciebie to ma urok - ja się na to patrzę i czuję zażenowanie, tłum ludzi myślący że ma na coś wpływ. Na Białorusi podobnie, hehe zablokujemy miasto będzie dobrze. Masa żyjąca w ułudzie.

I nie żebym się cieszył, to smutne jest. Protestować pokojowo to można w USA, gdzie gwarancją wpływu tych protestów na władzę jest masowe uzbrojenie obywateli.
2. ochrona miejsca protestu i uczestników: ludzie z bronią, barykady, niepozwalanie na wyciąganie ludzi do suk. na każdym proteście w tym roku wyglądało to tak że jak policja kogoś zacznie zgarniać to ludzie boją się świętego policjanta dotknąć xDD

@tyrytyty: za takie wypisywanie rzeczy w internecie możesz mieć problemy ¯\_(ツ)_/¯, wiem co mówię.
Niemniej jednak zgadzam się, że nasze rządy są bardziej totalitarne, coś jak Białoruś, więc potrzebują radykalnych działań a
dla ciebie to ma urok