Wpis z mikrobloga

Mirki, złapałem taką rozkminę czysto teoretyczną, więc proszę zawczasu zluzować gumę w majtach. Chodzi o fanatyków etc. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zastanawiałem się czy byłby problem, aby spiknąć skrzynię ZF6hp19 z silnikiem M54B30 (231KM), do tego wsadzić zamiast dyfra 3.38 jakieś 4.10? Tylko nie pamiętam jaka tam "głowa" idzie. Pewnie w gratisie kombinacje z długością wału? I wszystko to upchnąć w....... E90 sedan? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Taka sobie wieczorna rozkmina na luzie, podczas dłubania w schematach. :D
#bmw #mechanikasamochodowa
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@TheOneEyedKing: widziałem na zlotach 1er z tym silnikiem to dlaczego by nie zrobić swapa do e90. Do tego jakiś sterownik skrzyni np. od turbo lamika albo od htg(pewnie to samo tylko inne opakowanie) i będzie git.
  • Odpowiedz
@TheOneEyedKing: generalnie to w modzie się robi pakowanie dwusprzęgłówek z M4 do zaturbionych e30/e36 a ty sobie takimi duperelami głowę zawracasz ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ta skrzynia chyba szła seryjnie do M54 w e60 więc nie będzie (raczej) problemu z dzwonem, M54 do e90 ktoś tam gdzieś tam w PL podobno wsadzał (xD), więc też się da, a dyfer 4.10 szedł seryjnie do e90 320si. Jedyna
  • Odpowiedz