Wpis z mikrobloga

@szpongiel: Tak, ten sklep odwalił niezły cyrk. Od premiery RTXów 3080 minęło ponad trzy tygodnie i w dalszym ciągu nie zrealizowali zamówień złożonych parę minut po premierze. Nie potrafią określić daty realizacji zamówienia, nie podają żadnych informacji na temat miejsca w kolejce, dostaw itp. Jednak najzabawniejsze jest to, że nadal pozwalają na składanie nowych zamówień pomimo tego, że nie mają pojęcia kiedy je zrealizują.
@Desolator: Szkoda, że jest tak w całej Europie. Pewnie się #!$%@?ą zaraz, że polactwo wyzywa ich non stop i opublikują ile zamówili, a ile dostali. Jeden z norweskich sklepów opublikował, że zamówili dotąd 6500 dostali 400 jak dotąd. Wyciągnij z tego wnioski.
@Glewon: Widziałem dane z duńskiego Proshopu, tam zrealizowali niecałe 10% zamówień. Doskonale zdaję sobie z tego sprawę, że jest problem z dostępnością tych kart. Ja oczekuję tylko od sklepu, żeby udzielił jakiśch konkretów, które pozwolą oszacować jak długo będę jeszcze czekał. Poza tym w mailach informują klientów, że z uwagi wieloletnią współpracę z producentami kart, otrzymują dostawy w pierwszej kolejności. Jakoś tego nie widać.
@Glewon: to klienci od X-Koma dostają takie informacje:
X-Kom realizuje zamówienia według kolejki, ktory jesteś w kolejce w X-Komie: #!$%@? wie
Ilość zamówionych kart w X-Komie: #!$%@? wie
Ilość zrealizowanych zamówień na karty w X-Komie: #!$%@? wie
Ilośc wysłanych kart z X-Kom'a: #!$%@? wie
Data otrzymania kart od jakiego kolwiek producenta X-Kom'ie: #!$%@? wie

Wyciągnij z tego wnioski.