Wpis z mikrobloga

@mrzyn: nie kojarze, znajomy ma ten silnik w Fabii z 2019 z LPG i jeździ bez problemu, zrobione już 40k. Tylko straszny muł, ale jeśli zależy ci żeby tylko jeździł to będzie ok. Sęk w tym że w takiej Fabii czy Rapidzie 1.0TSI 110 koni pali mniej i ma dużo lepszą dynamikę.
@mrzyn: Czasy 0-100:

Corolla 1.4 - 12s

Fabia:
1.0MPI 75KM - 14,7s
1.0TSI 95KM - 10.6s
1.0TSI 110KM - 9.5s

Te czasy nie pokazują przyspieszenia 0-50. Mimo że czas 0-100 Corolla ma lepszy to 0-50 będzie podobny do 1.0 MPI bo Corolla ma max moment obrotowy (130Nm) przy 4400, a 1.0 MPI (95Nm) już przy 3000, więc wydaje się bardziej zrywny z pod świateł mimo, że do setki jest wolniejszy.

Silniki
@mrzyn: ja sobie chwalę, paradoksalnie kupiłem go do robienia tras z rodziną 2+1 (co tydzień lub dwa trasa 400km). Mój to Spaceback, więc z tyłu jest naprawdę dużo miejsca na nogi, więcej niż w Liftbacku. Koniecznie polecam skrzynię 6 biegową, trzyma naprawdę niskie obroty silnika nawet przyy 150kmh (3000 obr/min). Auto przyjemnie zbiera się z pod świateł. Zawieszenie dosyć miękkie, jak to w Skodzie, przeznaczone do brawurowej jazdy przedstawiciela handlowego. Przydaje
N.....s - @mrzyn: ja sobie chwalę, paradoksalnie kupiłem go do robienia tras z rodzin...

źródło: comment_1602151310iVa1ZVBqx2IzIbj9Q7IJEb.jpg

Pobierz
@Niles: Bardzo przyzwoicie to wygląda. Stoję w rozkroku między Skodą, a Toyotą. VVTI na łańcuchu bardzo mi podeszło przez te ostatnie dwa lata. Z drugiej strony, Skoda nowsza, ale materiały w środku wydają się być średniej jakości (oczywiście zdaję sobie sprawę z segmentu). Za to japa mi się mocno uśmiechnęła kiedy znalazłem parasolkę pod siedzeniem pasażera. :D