Wpis z mikrobloga

#motocykle #mechanikasamochodowa

Od razu napiszę - daję ten drugi tag, bo problem jest trochę z dziedziny materiałoznastwa i ogólnie pojazdów mechanicznych - jest sobie pokrywa filtra oleju, która ma swój oring, w takim oto miejscu:
https://a.allegroimg.com/s1024/0c1534/8371fea04201bbcf7849d3d78d8b
I teraz pytanie brzmi - czy można tam wrzucić oring z NBR?
Widziałem gdzieś oring z NBR sprzedawany właśnie do tej roli, ale jak patrzę np. tu, to górna granica odporności wynosząca 100 stopni, to chyba trochę mało?
https://allegro.pl/oferta/oring-uszczelka-63x3-5-70nbr-7279919281

Z jakiego materiału powinien być wykonany ten o-ring, czy może brać oryginał/zamiennik oryginału i nie kombinować (po prostu myślałem, że da się kupić taniej, jeśli nie będzie się dopłacało za fakt, że ktoś łaskawie dopisał, do jakiego modelu jest ta uszczelka)?
  • 5
@Pantokrator: są tutaj ludzie którzy lepiej się znają odemnie, ale tak sobie myślę, że w tym miejscu maksymalna wytrzymałość tego oringu nie powinna być wielkim problemem. Ile kosztuje oryginalny i może w dobrym sklepie motoryzacyjnym odbiorą coś odpowiedniego
@krypec: Nie no, kosztuje niewiele, ale chciałem być sprytnym kupującym. Tu bardziej chodzi o zasady, niż o realne korzyści, nie chcę dać komuś zarobić, bo zamiast oringa 63,5x3,53mm sprzedaje Oring do Yamahy XT660