Szukam używanego BMW E87. Trwa to już dobre dwa tygodnie. Przejechałem się kilkoma egzemplarzami i jestem rozczarowany.
Miałem okazję poprowadzić E87 120i 122km z silnikiem n43b20 z 2011 roku z przebiegiem 133kkm. Stan na aukcji igła. Na miejscu okazało się że ma ogniska korozji na tylnych błotnikach, lakier z progów odchodzi płatami. Podczas jazdy zaczal szarpać i wywaliło check engine. No gruz mimo że wnętrze piękne.
Ponownie za kilka dni usiadłem za sterami w egzemplarzu z dieslem z 2009 roku z przebiegiem 290kkm. Auto w środku bardzo dobrze utrzymane. Czyste i pachnące. Podczas krótkiej jazdy próbnej - BŁĄD DPF i obcięcie mocy.
Rozumiem takie sytuacje, nie mam nic przeciwko. ALE DLACZEGO NA AUKCJI NIKT O TYM NIE WSPOMINA A ŻYCZĄ SOBIE CENĘ JAK ZA 100% SPRAWNY POJAZD.
Oczywiście proby negocjacji podjęte gdyż jestem zdania że wszystko da się naprawić jednak bez rezultatu. Na czyszczenie DPF chcieli opuścić 200zl.
Jak żyć. Ktoś ma może info o jakimś sensownym e87?
@dzban_lesny @wxx71 Dokładnie, ceny sięgają niebios bo ktoś był zarejestrowany na forum i wrzucał zdjęcia jak kręci śruby wymieniając olej.
Auta z forum są serwisowane podobnie, czesto jeszcze mają jakieś dzikie mody poskładane na zapałkę i gumę do żucia. Rozumiem że jak egzemplarz jest drogi ( powyżej 27k) to spodziewam się stanu bardzo dobrego. A nie stukającego zawieszenia i choinki na desce.
Miałem okazję poprowadzić E87 120i 122km z silnikiem n43b20 z 2011 roku z przebiegiem 133kkm. Stan na aukcji igła. Na miejscu okazało się że ma ogniska korozji na tylnych błotnikach, lakier z progów odchodzi płatami. Podczas jazdy zaczal szarpać i wywaliło check engine. No gruz mimo że wnętrze piękne.
Ponownie za kilka dni usiadłem za sterami w egzemplarzu z dieslem z 2009 roku z przebiegiem 290kkm. Auto w środku bardzo dobrze utrzymane. Czyste i pachnące. Podczas krótkiej jazdy próbnej - BŁĄD DPF i obcięcie mocy.
Rozumiem takie sytuacje, nie mam nic przeciwko.
ALE DLACZEGO NA AUKCJI NIKT O TYM NIE WSPOMINA A ŻYCZĄ SOBIE CENĘ JAK ZA 100% SPRAWNY POJAZD.
Oczywiście proby negocjacji podjęte gdyż jestem zdania że wszystko da się naprawić jednak bez rezultatu. Na czyszczenie DPF chcieli opuścić 200zl.
Jak żyć.
Ktoś ma może info o jakimś sensownym e87?
#motoryzacja #zakupsamochodu #otomoto #bmw #samochody
Auta z forum są serwisowane podobnie, czesto jeszcze mają jakieś dzikie mody poskładane na zapałkę i gumę do żucia. Rozumiem że jak egzemplarz jest drogi ( powyżej 27k) to spodziewam się stanu bardzo dobrego. A nie stukającego zawieszenia i choinki na desce.
Jak tak dalej pójdzie to chyba porzucę pomysł
Komentarz usunięty przez autora
Moze być na PW
Komentarz usunięty przez autora
@sorek pewnie powie coś więcej nt. samego modelu
130i i 116i są najlepsze (najlepiej to drugie przedlift)
@sorek
Tak już się zorientowałem ze albo benzyny przedliftowe na pośrednim wtrysku lub diesle n47d20c które były po 2009 roku.
Także chyba będzie sadzomiot.