Wpis z mikrobloga

Ale mnie #!$%@?ą rozmowy rekrutacyjne na seniora w PL.

Pierwszy etap - zawsze 15 minut #!$%@? po angielsku bo przecież wpis w CV że pracowałem przez 2 lata w USA to nie dowód że znam język tak że poradzę sobie w każdej gównofirmie w PL. I oczywiście proszę opowiedzieć o swoim doświadczeniu chociaż wszystko czarno na białym jest też w tym CV. I jeszcze godzinę #!$%@? na temat tego że są liderem branży ale nie podają widełek bo hehe widełki dostosujemy wynagrodzenie do osoby, no więc ile Pan chce?

Drugi Etap - przeważnie gównozadanie z jakiś algorytmów z 1 roku studiów które nawet rekrutujący by nie rozwiązał bez google no ale hehe jak to startuje pan na seniora i nie zna na pamięc algorytmu dijkstry?
Pytanie o doświadczenie powiedzmy w chmurze AWS i zdziwienie że nie mam w tym doświadczenia chociaż w realnym projekcie pewnie dotknę to dopiero za rok bugfixowania xD I jeszcze pytanie o bibliotekę XXX której akurat oni używają.

Trzeci Etap - Feedback - Umm, hmm, wypadł pan bardzo dobrze ale nie zna pan XXX oraz AWS więc musimy zaproponować stawkę o 30% niższą. #!$%@? serio? Mam zarabiać mniej bo nigdy nie robiłem w gównobibliotece którą akurat używacie w projekcie? XD Gdzie dla dobrego seniora przyswojenie takiej wiedzy to max miesiąc nauki podczas normalnej pracy.

Tak niestety wygląda 90% rozmów w PL. Czemu firmy są takie roszczeniowe jeśli chodzi o programistów a jednocześnie narzekają że nie mogą nikogo znaleźć?

#programista15k #zarobki #programowanie #bekazpodludzi #warszawa #pracbaza #bekazhr #pracait #gorzkiezale #zalesie
  • 11
  • Odpowiedz
że są liderem branży ale nie podają widełek bo hehe widełki dostosujemy wynagrodzenie do osoby, no więc ile Pan chce?


@Scaab: LOL
nie możesz zdalnie dla firmy z wysp/usa kodzić?
  • Odpowiedz
bo przecież wpis w CV że pracowałem przez 2 lata w USA to nie dowód że znam język


@Scaab: A nie no jak jest wpis w CV to wiadomo że sprecha jak nejtiw. Powinni wierzyć na słowo ( ͡° ͜ʖ ͡°)