Wpis z mikrobloga

  • 0
Witam, czy ktoś wie jak wyegzekwować od sklepu przestrzeganie ich własnego regulaminu? Mowa tutaj o sklepie internetowym MediaMarkt. Zakupiłem u nich monitor z dostawą za kwotę 1044zł (płatność przy odbiorze, faktura na firmę). Otrzymałem mailowo od sklepu wiadomości o tytułach "Nowe Zamówienie" oraz "Potwierdzenie Zamówienia". Zamówienie od kwietnia nie zostało zrealizowane a na infolinii twierdzą, że był to błąd cenowy (obniżka 50%). W regulaminie sklepu widnieje zapis "Doręczenie przez Sprzedającego Użytkownikowi (po złożeniu przez niego Zamówienia w Sklepie Internetowym) Potwierdzenia Zamówienia jest tożsame z zawarciem Umowy Sprzedaży". Da radę coś z tym zrobić czy odpuścić temat?
  • 2
  • Odpowiedz
  • 1
@ludlum dzwoń do rzecznika konsumentów czy jakoś tak, słucham radia Wrocław i co jakis czas są oni na antenie i podobno 90% spraw którymi się zajmują udaje się zakończyć sukcesem dla klienta, a tu jak sam mówisz nie przestrzegają regulaminu więc raczej pewna wygrana. Moja koleżanka raz zamówiła puzzle, w sumie to 8paczek bo był błąd na stronie i zamiast 40zl, jedne puzzle były wystawione za 4 zł, błąd po stronie
  • Odpowiedz