Wpis z mikrobloga

@4191727801 chlopie, te Twoje 1.2 pali tak malo nie dlatego, bo to jakis zajebisty silnik, a dlatego, ze ten Twoj swift albo baleno jest z dykty i waży ponizej tony. 1.0 boosterjet paliłby u Ciebie tak samo malo, albo i mniej przy spokojnej jezdzie, ale osiagi mialby bez porownania wieksze.

Poza tym te wolnossace, stare dziadostwa trzeba krecic jak #!$%@?, wyprzedzanie tym to koszmar w porownaniu do benzyny turbo albo diesla.
Przecież te silniki ani nie jechały i paliły dużo. Koszty utrzymania były wyższe niż takiego 1.2T, 1.4 Turbo 4 cyl., które dodatkowo znacznie lepiej jeżdżą.


@SpokojnyPan: nieprawda. mam K20A9 pod maską i jeździ to wspaniale. niskie spalanie, a koszty utrzymania to cena oleju i filtrów przy wymianie, nic poza tym. Ten silnik przeżyje takie 1.2 turbo dziesięć razy
@myszczur: przypomniała mi się jeszcze jedna pierdoła, jak jeździsz na dziennych i zaciągasz ręczny to gasną :) mam taki nawyk ze często na światłach aby nie oślepiać tych z tylu, i nie trzymać nogi na hamulcu zaciagam ręczny, i kilka razy ktoś mi mrugnął ze nie mam świateł :)
@Fobiczek: Np. Masterlease, Mireczek polecał Arval - sprawdzałem, dobre oferty. Najlepiej wychodzi jak masz firmę, wtedy połowa podatków przy półprywatnym odliczasz. EDIT: zobacz oferty, pracownicy Ci wszystko wytłumaczą.
mam K20A9 pod maską i jeździ to wspaniale. niskie spalanie, a koszty utrzymania to cena oleju i filtrów przy wymianie, nic poza tym. Ten silnik przeżyje takie 1.2 turbo dziesięć razy

@dupno_afa: nic nie przeżyje bo będą żyć podobną ilość czasu - wszystkie jeżdżą do dzisiaj tak samo jak te Hondy, no i gdzie te niby wspaniała jazda? Te 191Nm dostępne od 4000 obrotów w dużym vanie? xD Stary Golf V
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@myszczur: Obecna generacja (do 2020), czy to i30 czy nawet i20, bardzo mi się podoba, najładniejszy dizajn jak do tej pory. Niedługo wchodzi lifting i jest spoko, ale Elantra 2021 jednak mocno dyskusyjna hehe
@4191727801: Daj pan spokój wolnossące silniki to relikt przeszłości i męka przy jeździe. Też jeżdżę tym 1,2 w służbowym baleno i owszem spalanie ma fajne ale dynamika i bezpieczne wyprzedzanie to porażka. Raz prawie spowodowałem czołówkę bo nie zdawałem sobie sprawy że trzeba to kręcić pod czerwone pole żeby jakkolwiek jechało bo poniżej 4 tys ten silnik nie reaguje na gaz. Mam porównanie do turbodiesla 90 km i to jest inna