Wpis z mikrobloga

@myszczur: Przerabiałem temat. Bardzo trudno znaleźć i30 w dobrym wyposażeniu i cenie z niewielkim przebiegiem. Ja akurat chciałem automat w kombi 140KM i to już był mission impossible. W końcu kupiłem na wyprzedaży rocznika z salonu, dokładnie taki jaki chciałem (no kolor mógłbym chcieć inny, ale ten też daje rade).
@Iudex: No tutaj muszę mocno w obroty wprowadzić auto, wtedy jako tako idzie, więcej od takiego silnika trudno wymagać, ratuje go trochę, niska masa, jak na dzisiejsze czasy 1170 kg przy tym gabarycie to mało.
@myszczur: 1.6 diesel w kombi. 2 lata 60 tys i nic się nie dzieje. Dobry samochód do przemieszczenia z punktu a do b ale w granicach 200km. Powyżej to już plecy bola od niewygodnych foteli no i bak mały. Kto to widział żeby w dieslu był bak 40l i starczał na 550km.
Bardziej obciazone, bardziej skomplikowane, dodatkowa sprezarka o ktora trzeba dbac, same minusy.

Wiem o czym mowie bo mam 1.2 4 cylindry w suzuki. Spala to max 6litrow po miescie przy dynamicznej jezdzie. Trasa 4.5-5 przy predkosciach 100-130.

@4191727801: nie mamy tu o czym gadać, skoro wg Ciebie wolnossące 1.2 jest super... Jeżdżę i takimi, wyprzedzanie to udręka, tak samo dynamiczna jazda to jest jakaś paranoja... Koszty utrzymania 1.2 Turbo 100KM+ względem
@pri0: Wyczuwam ją dopiero, myślę, że za kilka dni zoptymalizuję "wajchowanie" Bardziej przeszkadza mi konieczność wprowadzania silnika na wysokie obroty, żeby szybko ruszyć.